hinduuu Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Dukka opp en ny trailer for razor på tv.com, på høyre side ser du en player av et slag. film nr2 etter moonlight er razor. Fikk frysninger i kroppen av trailern, seriøst ser så fram til filmen kommer. Vet ikke hvor lenge den blir der, tv.com er kjent for og fjerne filmene rimelig kjapt og plassere dem ut andre i andre steder på siden som er vannsklige og finne ;P får også se en flash back på 3min fra adama sin tid som jagerfly pilot. Og litt action scener fra selve pegasus sitt skip fra razor filmen. Fyfaen ser ut til og bli helt vilt. 24november er en dag jeg skal ta fri fra skola og sitte ved PC-en og kose meg med is og battlestar! Endret 19. oktober 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nokon som veit kvifor Nrk ikkje viser meir av sesong 1? Dei kan ikkje sendt alle episodene i sesong 1. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 De gidder vel sikkert ikke betale det som kreves for sesong 2. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå har jeg sett gjennom miniserien og alle sesongene. Gleder meg til sesong 4 og Razor. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen her som er registrert på det offisielle BSG-forumet? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet ikke om folk har fått det med seg, men kom faktisk en bra utgave av Battlestar Galactica Razor på nett. Min er akkurat nede, å skal se den nå. Detta blir morro Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Siden den ikke vises på kino er det vel ikke lenge til en skikkelig rip ligger ute Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Utgaven som er ute er ikke av noe dårligere kvalitet enn episodene som kom med jevne mellomrom. Den er ikke DVD kvalitet, men mer som en DVD Screener. Skikkelig DVD kvalitetet kommer nok ikke med det første. Endret 1. november 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
O.J Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Stemmer, den kommer ikke før Desember Får være tålmodig da. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Likte veldig godt Battlestar Galactica Razor . Fikk litt mer innsyn i hvordan livet var på Pegasus før de møtte Galactica, å også litt info om hva som skjedde mellom Sesong 2 å Sesong 3. Men uansett, det gøyeste var gjennsynet med disse gutta. Endret 2. november 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 takk for at du sa ifra, var ikke klar over at den var ute. skla sjekke den ut nå Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fantastisk bra film! fyfaen, hadde håpa på litt fler flashback fra Adama sin tid. Men men, alt i alt. Vell verdt vente tiden, http://www.youtube.com/watch?v=VysVxz2_rQg trailer for sesong 4 btw. ser bra ut. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Herregud som jeg gleder meg til "kjøpet" er ferdig. Må nok sti opp tidlig i morgen... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Razor skuffa ikke. Hadde med seg de beste elementene fra serien. Romkamper, bra drama og tykk stemning. Skal ses igjen når jeg får tid. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 sett den 4ganger jeg, blir forbuffe vær gang jeg ser den scenen hvor pegasus er dokket til en romstasjon så kommer cylons i et suprise attack. når det sprenger osv, svære eksplosjoner. helt vilt, kanskje den villeste scenen jeg har sett i sci-fi serie/film. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den scenen var bra ja. Men tror ikke var bedre enn scenene i Ressurection ship part II. Der man ser Galactica og Pegasus i full krig med 2 basestar's. hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Husker ikke den helt, husker kun at de brukte det stealth vipern til og scoute. Men får sjekke den ut når jeg får tid ,) Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror vi bør roe ned spoilerne litt... Er ikke alle som har sett den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da har jeg også sett Razor. Uten å spoile noe så skal jeg bare si at jeg egentlig forventet meg mer. Den var ikke dårlig, Men jeg forventet meg mere av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå