InsertNumLock Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 takker for svar. Skal starte i morgen med maraton. Virker kjempefett Lenke til kommentar
Z Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen som vet om NRK i det hele tatt har tenkt å kjøpe inn sesong 3, eller er det bare å bite i gresset og anskaffe seg den på andre måter? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen sjapper i Norge som har season 3 på dvd? Lenke til kommentar
Z Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er det noen som vet om NRK i det hele tatt har tenkt å kjøpe inn sesong 3, eller er det bare å bite i gresset og anskaffe seg den på andre måter? 9423301[/snapback] For å svare på mitt eget spørsmål, jeg mailet NRK om dette i går og fikk følgende svar: Hei, og takk for din henvendelse. NRK skal kjøpe sesong 3, men det er ikke bestemt når den skal sendes. Sannsynligvis ikke før 2008. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du ikke sett sesong 3?? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Til dere som har sett mer BG enn meg (det vil si halve 2 og hele 3 sesong + miniserien): Vil det være korrekt å si at marinesoldatene får "mer" å gjøre jo lengre fram i serien man ser (hvis dere forstår hav jeg mener)? Vet at jeg maser om marinesoldatene, skal prøve og la være. Vet noen om noen serier som ligner på BG og anbefales? Lenke til kommentar
Z Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du ikke sett sesong 3?? 9431238[/snapback] Nei, og jeg gidder ikke laste ned heller (uansett om det er lovlig eller ei). Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 http://www.tv.com/story/10133.html?om_act=...adlines;title;0 Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det der må jo være en spøk.. at de 10 siste episodene vises Februar 2009 er jo rett å slett kokko Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Blir nok gjort om. Kan ikke ta ca 10 måneders pause. Bør i såfall ha tidenes cliffhanger til å ta pause med. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor skulle det bli gjort om? De tok en lang pause midt i sesong 2 også. Ikke noe nytt dette. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor skulle det bli gjort om? De tok en lang pause midt i sesong 2 også. Ikke noe nytt dette. 9447969[/snapback] Hvor lang var den igjen? neppe på 10 måneder hvis jeg husker riktig. Tror den blir kortet ned etter mye protester fra fansen. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er så irriterende å vente til neste onsdag for å se neste episode, lurer på kvifor Nrk1 ikkje skal sende denne onsdagen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) NRK har bestandig vært lit sære. De tro bl.a. at de har så mye mer makt over de andre kanalene en det de egentlig har. drev til og med å konkurrerte mot seg selv(jeg måtte velge mellom FBI på NRK1 som varte en time og tv2 +BSG NRK2 begge 30 min hver ) . nå har de begynt å sende FBI og Scrødingers kat i reprisse sener på kvelden. da er det bare for dem å sende seiene som f.eks BSG i reprise på en av de andre kanelen på et passelig tidspunkt. ser at det er en reprise fra 22 november Endret 9. september 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ok; Jeg har sikkert sagt dette før, men jeg sier det igjen: Jeg skulle ønske at det ble lagd en episode som fokuserte på Marinesoldatene ombord i Galactica. Og om deres hverdag og plikter. Og et eller annet oppdrag der marinesoldatene rydder opp, ikke Apollo, Starbuck eller noen andre. Eneste hendelsen som har vært slik, var vel i "Sacrifice". Nesten hver gang en marinesoldat er innblandet i en eller annen hendelse, får jeg en følelse av unødvendighet (i mangel av et bedre ord) og at de ikke kan jobben sin. Jeg savner den Hardcore Marine Sersjanten, som ordner opp og får orden på rekkene. Noen andre som har tenkt på det samme som meg, eller er det bare jeg som er henger meg for lett opp i detaljer? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ok; Jeg har sikkert sagt dette før, men jeg sier det igjen: Jeg skulle ønske at det ble lagd en episode som fokuserte på Marinesoldatene ombord i Galactica. Og om deres hverdag og plikter. Og et eller annet oppdrag der marinesoldatene rydder opp, ikke Apollo, Starbuck eller noen andre. Eneste hendelsen som har vært slik, var vel i "Sacrifice". Nesten hver gang en marinesoldat er innblandet i en eller annen hendelse, får jeg en følelse av unødvendighet (i mangel av et bedre ord) og at de ikke kan jobben sin. Jeg savner den Hardcore Marine Sersjanten, som ordner opp og får orden på rekkene. Noen andre som har tenkt på det samme som meg, eller er det bare jeg som er henger meg for lett opp i detaljer? Hadde vært tøft. Kanskje vi får se mere av dem i "Razor" Det kommer forresten ut en 2 minutter flashback episode hver fredag. Der får vi se diverse ting fra Adama sin tid som Viper pilot. Vi får bla.a. se skip fra den gamle serien der! Gleder meg til Razor nå. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Razor ja, blir en veldig spennede film. Gleder meg noe jævlig;) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hadde vært tøft. Kanskje vi får se mere av dem i "Razor" Det kommer forresten ut en 2 minutter flashback episode hver fredag. Der får vi se diverse ting fra Adama sin tid som Viper pilot. Vi får bla.a. se skip fra den gamle serien der! Gleder meg til Razor nå. De 2-3mins snuttene kommer de på razor DVD-en, noen som vet? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe denne serien på DVD, men er usikker på om jeg må kjøpe miniserien utenom, eller er den med i sesong 1 på DVD. Så at sesong 1 i england inneholdt 3 DVD, mens den nordiske har 5 disker. Har sett på CDON og på Platekompaniet edit: eh, hadde ikke lest alt på Platekompaniet, der fikk jeg svar på spørsmålet mitt: Now, experience all 13 thrilling episodes of Season 1 and the TV miniseries that started it all in this 5 disc DVD Så da blir det kjøp Endret 14. oktober 2007 av jallamamba Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ....Så da blir det kjøp Da har du mye å se frem til. Bare litt over en måned til Razor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå