Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om NRK i det hele tatt har tenkt å kjøpe inn sesong 3, eller er det bare å bite i gresset og anskaffe seg den på andre måter?

9423301[/snapback]

 

For å svare på mitt eget spørsmål, jeg mailet NRK om dette i går og fikk følgende svar:

 

Hei, og takk for din henvendelse.

 

NRK skal kjøpe sesong 3, men det er ikke bestemt når den skal sendes.

Sannsynligvis ikke før 2008.

Lenke til kommentar

Til dere som har sett mer BG enn meg (det vil si halve 2 og hele 3 sesong + miniserien):

 

Vil det være korrekt å si at marinesoldatene får "mer" å gjøre jo lengre fram i serien man ser (hvis dere forstår hav jeg mener)?

 

Vet at jeg maser om marinesoldatene, skal prøve og la være.

 

Vet noen om noen serier som ligner på BG og anbefales?

Lenke til kommentar

NRK har bestandig vært lit sære.

 

De tro bl.a. at de har så mye mer makt over de andre kanalene en det de egentlig har. drev til og med å konkurrerte mot seg selv(jeg måtte velge mellom FBI på NRK1 som varte en time og tv2 +BSG NRK2 begge 30 min hver ) . nå har de begynt å sende FBI og Scrødingers kat i reprisse sener på kvelden.

 

da er det bare for dem å sende seiene som f.eks BSG i reprise på en av de andre kanelen på et passelig tidspunkt.

 

ser at det er en reprise fra 22 november

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Ok; Jeg har sikkert sagt dette før, men jeg sier det igjen:

 

Jeg skulle ønske at det ble lagd en episode som fokuserte på Marinesoldatene ombord i Galactica. Og om deres hverdag og plikter. Og et eller annet oppdrag der marinesoldatene rydder opp, ikke Apollo, Starbuck eller noen andre.

 

Eneste hendelsen som har vært slik, var vel i "Sacrifice". Nesten hver gang en marinesoldat er innblandet i en eller annen hendelse, får jeg en følelse av unødvendighet (i mangel av et bedre ord) og at de ikke kan jobben sin.

 

Jeg savner den Hardcore Marine Sersjanten, som ordner opp og får orden på rekkene. Noen andre som har tenkt på det samme som meg, eller er det bare jeg som er henger meg for lett opp i detaljer?

Lenke til kommentar
Ok; Jeg har sikkert sagt dette før, men jeg sier det igjen:

 

Jeg skulle ønske at det ble lagd en episode som fokuserte på Marinesoldatene ombord i Galactica. Og om deres hverdag og plikter. Og et eller annet oppdrag der marinesoldatene rydder opp, ikke Apollo, Starbuck eller noen andre.

 

Eneste hendelsen som har vært slik, var vel i "Sacrifice". Nesten hver gang en marinesoldat er innblandet i en eller annen hendelse, får jeg en følelse av unødvendighet (i mangel av et bedre ord) og at de ikke kan jobben sin.

 

Jeg savner den Hardcore Marine Sersjanten, som ordner opp og får orden på rekkene. Noen andre som har tenkt på det samme som meg, eller er det bare jeg som er henger meg for lett opp i detaljer?

 

Hadde vært tøft. Kanskje vi får se mere av dem i "Razor"

 

Det kommer forresten ut en 2 minutter flashback episode hver fredag. Der får vi se diverse ting fra Adama sin tid som Viper pilot.

 

 

Vi får bla.a. se skip fra den gamle serien der!

 

 

Gleder meg til Razor nå. :D

Lenke til kommentar
Hadde vært tøft. Kanskje vi får se mere av dem i "Razor"

 

Det kommer forresten ut en 2 minutter flashback episode hver fredag. Der får vi se diverse ting fra Adama sin tid som Viper pilot.

 

 

Vi får bla.a. se skip fra den gamle serien der!

 

 

Gleder meg til Razor nå. :D

 

De 2-3mins snuttene kommer de på razor DVD-en, noen som vet?

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe denne serien på DVD, men er usikker på om jeg må kjøpe miniserien utenom, eller er den med i sesong 1 på DVD.

Så at sesong 1 i england inneholdt 3 DVD, mens den nordiske har 5 disker.

Har sett på CDON og på Platekompaniet

 

edit:

eh, hadde ikke lest alt på Platekompaniet, der fikk jeg svar på spørsmålet mitt:

Now, experience all 13 thrilling episodes of Season 1 and the TV miniseries that started it all in this 5 disc DVD

Så da blir det kjøp :)

Endret av jallamamba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...