Decaux Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Final cylon wise. Podcats har visst avkreftet Starbuck, samtidig som Bill Adama og Roslyn er utelukket som mulige cylon guder. Lampkin hadde vært et dristig valg, men tre episoder gir han vel ikke nok "wow-effekt". Sikkert Gaeta, en annen Baltar-påpasser. Lee Adama som en Starbuck guardian/cylon vil suge. Alt annet enn Baltar etter min mening. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 WTF!! Spoiler warning: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dør Kara "Starbuck" Thrace i sesong 3?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 WTF!! Spoiler warning: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dør Kara "Starbuck" Thrace i sesong 3?? 9160198[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hei folks. gidder ikke lese igjennom alle postene, men lurer på å skaffe meg denne serien... kan noen svar på hva handler den om? jeg liker jo da sifi siden jeg vurderer kjøpe den. hvor mange sesonger er der laget? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hei folks. gidder ikke lese igjennom alle postene, men lurer på å skaffe meg denne serien... kan noen svar på hva handler den om? jeg liker jo da sifi siden jeg vurderer kjøpe den. hvor mange sesonger er der laget? 9160906[/snapback] Fra Wikipedia om BSG: In a distant part of the universe, a civilization of humans live on planets known as the Twelve Colonies. In the past, the Colonies have been at war with a cybernetic race known as the Cylons. With the help of a human named Baltar, the Cylons launch a sudden sneak attack on the Colonies, laying waste to the planets and devastating their populations. A few thousand of the human survivors flee into space aboard any spacecraft they can reach. Of all the Colonial Fleet, the Battlestar Galactica appears to be the only military ship that survived the attack. Under the leadership of famed military leader Commander Adama, the Battlestar Galactica and her crew take up the task of leading the ragtag fleet of survivors into space in search of a fabled refuge known as Earth. Den nye serien (remake av den gamle fra 1978) har gått tre sesonger og skal inn i den fjerde over nyttår Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Da var sesong en kjopt inn Faar se om jeg ikke kjoper s02 ogsaa. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Da var sesong en kjopt inn Faar se om jeg ikke kjoper s02 ogsaa. 9163082[/snapback] Du burde se miniserien først. Selv begynte jeg med å se en times oppsummering før sesong 3 - noe som også fungerte greit. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) hehey! Kommer i begynnelsen av september på sone 2. Endret 29. juli 2007 av Jollegutt Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Han Baltar er jo sinnsyk vil da jeg si. Jeg så over noen gamle episoder der jeg viste han var hyppig i sin fantasimodus. Jeg har aldri flirt så mye, dere må bare se og studere de utrykkene han klarer å presse frem på tryne. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 God skuespiller ja 9167558[/snapback] Mener han er den beste skuespilleren i serien, han er knall! Men uff og huff så bra avslutningen på sesong 3 er....gief sesong 4 snart Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 God skuespiller ja 9167558[/snapback] Men uff og huff så bra avslutningen på sesong 3 er. 9167809[/snapback] Tok seg opp etter flere DRITT-DÅRLIGE og meningsløse episoder. Syntes det er synd at sesong 4 skal ha så mange som 22 episoder. De hadde vært bedre tjent med 13 (slik som sesong 1 og andre betal-tv-serier) Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tok seg opp etter flere DRITT-DÅRLIGE og meningsløse episoder.Syntes det er synd at sesong 4 skal ha så mange som 22 episoder. De hadde vært bedre tjent med 13 (slik som sesong 1 og andre betal-tv-serier) Du har rett, 3. sesong har mye av det jeg ville kalt fillers...de bruker endeløs tid på saker som ikke driver historien. Bare starten og slutten av sesong 3 som er er skikkelig kult. Å ja det kan vise seg at 22 episoder bli for mye, men vi kan alltids håpe at de klarer å fylle så mye rom med bra episoder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Var det ikke snakk om at sesong fire skulle bli den sisite? I så fall kan de LETT fylle 22 episoder med spenning. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Var det ikke snakk om at sesong fire skulle bli den sisite? I så fall kan de LETT fylle 22 episoder med spenning. 9168582[/snapback] Yep, sesong 4 blir den siste. Kommer ikke før tidlig neste år da. Men vi har jo filmen og glede oss til! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Film?.. skulle det ikke bli miniserie på 2 timer?.. eller 2 timer lang episode eller hva det no var Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hmm film eller miniserie, uansett news for meg Men skal miniserien/filmen drive storien fram eller? Eller blir det bare et sidespill..isåfall er det kjipt Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hmm film eller miniserie, uansett news for meg Men skal miniserien/filmen drive storien fram eller? Eller blir det bare et sidespill..isåfall er det kjipt 9172267[/snapback] 2 av de 22 episodene blir en egen story relatert til Pegasus, og skal visstnok drive historien litt fremover. Kommer i november Sesong 4 blir da 20 episoder. Kommer i 2008 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Film?.. skulle det ikke bli miniserie på 2 timer?.. eller 2 timer lang episode eller hva det no var 9172152[/snapback] Hehe, stemmer det. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 sesong 4 spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor • Lucy Lawless returns as cylon D’Anna for at least two episodes of the final season of Sci Fi Channel's Battlestar Galactica next year. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå