Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Final cylon wise.

Podcats har visst avkreftet Starbuck, samtidig som Bill Adama og Roslyn er utelukket som mulige cylon guder. Lampkin hadde vært et dristig valg, men tre episoder gir han vel ikke nok "wow-effekt". Sikkert Gaeta, en annen Baltar-påpasser. Lee Adama som en Starbuck guardian/cylon vil suge. Alt annet enn Baltar etter min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei folks.

 

gidder ikke lese igjennom alle postene, men lurer på å skaffe meg denne serien...

kan noen svar på hva handler den om?

jeg liker jo da sifi siden jeg vurderer kjøpe den.

 

hvor mange sesonger er der laget?

9160906[/snapback]

Fra Wikipedia om BSG:

In a distant part of the universe, a civilization of humans live on planets known as the Twelve Colonies. In the past, the Colonies have been at war with a cybernetic race known as the Cylons. With the help of a human named Baltar, the Cylons launch a sudden sneak attack on the Colonies, laying waste to the planets and devastating their populations. A few thousand of the human survivors flee into space aboard any spacecraft they can reach. Of all the Colonial Fleet, the Battlestar Galactica appears to be the only military ship that survived the attack. Under the leadership of famed military leader Commander Adama, the Battlestar Galactica and her crew take up the task of leading the ragtag fleet of survivors into space in search of a fabled refuge known as Earth.

 

Den nye serien (remake av den gamle fra 1978) har gått tre sesonger og skal inn i den fjerde over nyttår :)

Lenke til kommentar
God skuespiller ja :)

9167558[/snapback]

Men uff og huff så bra avslutningen på sesong 3 er.

9167809[/snapback]

Tok seg opp etter flere DRITT-DÅRLIGE og meningsløse episoder.

Syntes det er synd at sesong 4 skal ha så mange som 22 episoder. De hadde vært bedre tjent med 13 (slik som sesong 1 og andre betal-tv-serier)

Lenke til kommentar
Tok seg opp etter flere DRITT-DÅRLIGE og meningsløse episoder.

Syntes det er synd at sesong 4 skal ha så mange som 22 episoder. De hadde vært bedre tjent med 13 (slik som sesong 1 og andre betal-tv-serier)

 

Du har rett, 3. sesong har mye av det jeg ville kalt fillers...de bruker endeløs tid

på saker som ikke driver historien. Bare starten og slutten av sesong 3 som er

er skikkelig kult.

 

Å ja det kan vise seg at 22 episoder bli for mye, men vi kan alltids håpe at de klarer

å fylle så mye rom med bra episoder.

Lenke til kommentar
Hmm film eller miniserie, uansett news for meg :)

Men skal miniserien/filmen drive storien fram eller?

Eller blir det bare et sidespill..isåfall er det kjipt

9172267[/snapback]

2 av de 22 episodene blir en egen story relatert til Pegasus, og skal visstnok drive historien litt fremover. Kommer i november

 

Sesong 4 blir da 20 episoder. Kommer i 2008

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...