Ozelot Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Når begynner sesomg 3, til høsten igjen? 8484767[/snapback] Sesong 4 kommer i 2008, men filmen kommer til høsten tror jeg. 8486854[/snapback] Film? Kinofilm da eller? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Gleder meg veldig til filmen kommer ut, og så klart til sesong 4, men hvis de fortsetter på sesong 4 som de gjort på slutten av sesong 3 da blir jeg skuffet. Sesong 3 ble dårlig på slutten syns jeg 8532474[/snapback] Hva er det du snakker om... Siste epside av BSG sesong 3 var jo den beste sesong avslutningen som noen gang er laget. Aldri sett noe bedre på tv jeg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kinofilm da eller? 8538237[/snapback] Nope, rett på DVD etter å ha blitt sendt på SciFi Channel. Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Damn...så nettopp siste episode. Perfekt! Dette må være noe av det beste som er laget av tv-serier (med unntak av Deadwood da ;-) Jeg ber bare instendig om at de ikke begynner og trekke inn overnaturlige elementer (mrk: i forhold til hva som er gjort allerede), at noen står opp fra de døde, en mesias-figur etc. Leser på denne siden: actor Edward James Olmos is on record as saying that he will leave the show immediately if they ever start doing alien-of-the-week episodes), and foregoes sci-fi technobabble and random "advanced technology" in favor of realistic modern-day naval terminology, realistic weaponry instead of "ray-guns", and character-driven plots. Anyhow, jeg digger den fullt ut og gleder meg som kjerringa på julekvelden til season 4. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 det nærmeste de kommer romvesen i denne serien er "ship of light" men det forklares mest sansynlig i filmen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nokre innlegg er fjerna med off-topic/piratsnakk. Hinting til kor ein kan få tak i piratkopiert materiale er ikkje akseptert, sjølv om det ikkje blir referert til bestemte nettsider. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ingen andre kanaler som sender BSG. moderatoren liker tydeligvis ikke at man diskuterer om et netsted eller tvkanal er ulovlig eller ikke. det tolker jeg dit henn at men heller ikke skal blir oplyst om at det er ulovlig Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ingen andre kanaler som sender BSG. moderatoren liker tydeligvis ikke at man diskuterer om et netsted eller tvkanal er ulovlig eller ikke. det tolker jeg dit henn at men heller ikke skal blir oplyst om at det er ulovlig 8548211[/snapback] I Norge er det bare NRK 2 som sender BSG. I USA er det Sci-Fi, i England er det Sky One. I tillegg kan du laste ned episoder _lovelig_ i fra iTunes etter at de har blitt sendt i USA. Men så vidt jeg vet så må du være bruker av iTunes i USA, noe som vist nok (hvis jeg ikke tar helt feil) går ut på at du oppgir at du bor i USA når du registrer din iTunes konto. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Må sikkert noe mer til enn å bare velge USA som land. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Går etter ipn din såvidt jeg vet, aldri hatt iTunes innstallert på pcn så vet ikke med sikkerhet. Noe av det jeg er mest spent på er hvor lenge forrige generasjon Cylon`s faktisk har vært blant menneskene på The Twelve Colonies og evt. om det ikke er noen av dem blant de på den trettende (Tellus)... og med det hvor stor innflytelse har de hatt? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Galactica får bare 1 sesong til.. Etter sesong4 er det slutt.. Men det er egentlig en bra ting, for de har enda ikke begynt å filme Sesong4 så nå kan de lage en sesong uten så mye fyll episoder. Og best av all.. vi får en BRA! episode hvor de finner jorda.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kebab GUD : Er dette noe nytt siden Edward James Olmos og Katee Sackhoff røpte dette på Saturn awards ? For David Eick (executive producer) kom vel få timer ut og sa at den informasjonen var ikke bekreftet for noen utenfor en veldig liten sirkel. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ja dette er fra en pressemelding fra Sci-Fi Channel.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det var Eick som avkreftet det som Olmos og Sackhoff sa noen timer etterpå, men det nyeste kommer rett fra Ronald D. Moore. Jeg er veldig glad for det, siden nå er vi garantert en ordentlig avslutning på BSGs egne premisser. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Enig der. Selv om det er litt kjipt, er jeg glad for at vi får en skikkelig avslutning. Tror dette kan bli helt vilt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har begynt å følge med på denne serien selv, må si jeg liker serien så langt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Filmen skal hete Razor, hvis dere ikke veit det. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Vi skal få se en preview den 10. Juli. Kommer sikkert på youtube rimelig fort, men her er en preview til previewen. Enjoy! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne filmen Razor, vil denne fortsette historien eller vil den ta for seg noe helt annet? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Den vil ta for seg Pegasus på et eller annet tidspunkt etter angrepet. Den skal også ha noen elementer fra 3. sesong og introdusere noen i den 4. sesongen, hvis jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå