Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er nok mer spent på hvor lenge Cylons faktisk har vært iblant mennesker på The Twelve Colonies, da det er ganske klart at The Final Five IKKE er fra den nåværende Cylon generasjonen.

Samt om dette er den siste gangen dette skjer? Handlingsforøpet har allerede avviket fra det som har skjedd de tidligere gangen - "All of this has happened before, all of this will happen again."

Den siste Cylon er i mine øyne enten Starbuck eller en ny karakter evt. en vi har sett lite til.

Dog, det er SÅNN man har sesongavslutning! :thumbup:

Episodens beste linje: Im an officer in The Colonial Fleet, whatever else i am... thats the man i want to be!

Skal bli spennende å se S4 om en 8-9 måneders tid ja, samt filmen som etter sigende kommer på høsten/vinteren som omhandler Pegasus og hvilke svar den vil gi oss.

Glede meg!! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan ikke filmen hete "Battlestar Galactica" da! :p

Den må hete "Battlestar Pegasus" O_o

Uvitende folk kommer til å tro det er en spinnoff...

Men jeg likte ikke sessong-avsluttningen helt jeg, for den fikk meg til å ville se neste episode NÅ!... Men det er så lenge til...

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Jaså, filmen handler om Pegasus? Vil de vanlige karakterene ikke være med da?

Nei, det er motsatt:

Mark Stern, EVP of original programming at Sci Fi, said that, while the two-hour BSG flick (which will be released on DVD, separate from the box sets) features the entire Battlestar cast (read: Starbuck) it won't necessarily relate to the current storyline. Meaning that it could be a flashback story, fleshing out some of the character's backstories or could be a specific storyline set in the past.

Alle de faste skal være med, altså blir det neppe en film om pegasus. ;)

Lenke til kommentar
Jaså, filmen handler om Pegasus? Vil de vanlige karakterene ikke være med da?

Nei, det er motsatt:

Mark Stern, EVP of original programming at Sci Fi, said that, while the two-hour BSG flick (which will be released on DVD, separate from the box sets) features the entire Battlestar cast (read: Starbuck) it won't necessarily relate to the current storyline. Meaning that it could be a flashback story, fleshing out some of the character's backstories or could be a specific storyline set in the past.

Alle de faste skal være med, altså blir det neppe en film om pegasus. ;)

8441130[/snapback]

Der tar du nok feil, blitt sagt mange steder at den skal handle om Pegasus.

Her f.eks.

What can you tell us about the "special two-hour extended event that will air during fourth quarter 2007 and be released on DVD by Universal Studios Home Entertainment thereafter"?

You're not by chance reading from a press release, are you? We think of it essentially as two extra episodes, and it will not pick up directly from the huge cliffhanger we have at the end of season three with the revelations of Cylons and Starbuck. The extended episodes will essentially go back and tell a story about the Pegasus. We'll deal with events in the past that we've never shown before, but those two eps will also set up some things that will pay off in the fourth season.

Lenke til kommentar

Okei karer, jeg følger med på de NRK2 sendte episodene (beste sci-fi showet jeg vet om :thumbup: ), dermed må jeg kanskje holde meg unna denne tråden, men jeg må spørre om noe.

Jeg digger de kampene som skjer "ute" i verdensrommet, men er det noen episoder der f. eks: disse Marinesoldatene som er ombord i Galactica og Peagasus kommer i kamp NEDE på bakken eller noe lignende?

Lenke til kommentar
Okei karer, jeg følger med på de NRK2 sendte episodene (beste sci-fi showet jeg vet om :thumbup: ), dermed må jeg kanskje holde meg unna denne tråden, men jeg må spørre om noe.

Jeg digger de kampene som skjer "ute" i verdensrommet, men er det noen episoder der f. eks: disse Marinesoldatene som er ombord i Galactica og Peagasus kommer i kamp NEDE på bakken eller noe lignende?

8485149[/snapback]

Jess, Sessong 3 på new caprica :thumbup:

Men veldig lite egentlig.

Lenke til kommentar

8485149[/snapback]

Jess, Sessong 3 på new caprica :thumbup:

Men veldig lite egentlig.

8485216[/snapback]

Aw, synd. Men litt er bedre enn ingenting!! :w00t:

Lenke til kommentar

8485149[/snapback]

Det er flere kamper enn det nede på bakken. Både i sesong 1 og 2. Husker ikke helt hva planetene heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...