Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Ja da har vi fått bekreftet hvem de siste cylonene er... Med tanke på hvor lenge det er siden de må ha blitt "plantet" så må jeg si at det angrepet må ha vært godt planlagt.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Frifinnelsen lå vel egentlig i kortene...
Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, bare lurer.... Hvilken sesong var det NRK2 sendte fram til forrige uke?

 

BTW: håper de sender mer, et av yndlingsprogramene mine

8241089[/snapback]

sesong 2

8241096[/snapback]

 

Jeg mistenkte at det var saken ja, og er det ikke sesong 3 som sendes i USA?

 

Henger etter :(

Lenke til kommentar

Først, jeg vil bare si at jeg ikke har sett alle episodene, så kanskje det jeg nevner har hendt.

 

Jeg savner litt "infanteri" kjemping i serien. Jeg liker selvfølgelig de råe "dogfights'a" i rommet, men jeg har lyst til å se hva "marines'a" er god for... men jeg antar at de forekommer slike kamper litt lenger fram i serien enn det jeg har sett (har kikket på den offisielle nettsiden). på New Caprica f. eks.

 

Stemmer dette?

Lenke til kommentar

:dribble::dribble::dribble::dribble:

 

For en sinnsyk episode!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Regner med den dradis contacten vi så like før Starbuck kom var gammel-serien sin "Ship of Light", som (Hvis jeg har forstått det rett) er skipet til gudene av Kobol. Hun var antageligvis på skipet, og ble sendt ut før det hoppet bort igjen.
Lenke til kommentar
Ja da har vi fått bekreftet hvem de siste cylonene er... Med tanke på hvor lenge det er siden de må ha blitt "plantet" så må jeg si at det angrepet må ha vært godt planlagt.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Frifinnelsen lå vel egentlig i kortene...

8240933[/snapback]

 

Fikk vi vite alle fem?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg antok at det var Starbuck men så leser jeg noe om ship of light og blir forvirret :p

Lenke til kommentar
Fikk vi vite alle fem?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg antok at det var Starbuck men så leser jeg noe om ship of light og blir forvirret :p

8244675[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg også antok starbuck iom. at hun egentlig "døde"
Lenke til kommentar

Til dags dato er Battlestar den eneste serien som har gitt meg en slik følelse ved en sesongavsluttning. Deilig! Frysninger, gjennomførelsen, musikken... ahh <3

 

Gjennom episode sa de jo også de første linjene i All Along the Watchtower... Jeg tenkte "wattafrack? jimi hendrix?" så kommer den sangen på... :) Var som en åpenbaring - ikke at jeg noen gang har hatt en.

 

there must be some kinda way out of here

theres too much confusion

i cant get no relief

 

Stargate, Startrek, StarWars ... alt annet kan gå til sengs - Dette var helt sykt, og jeg overdriver ikke. Nå spørs det om jeg får sove i natt.

 

Jeg vil ikke vente :(

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den sangen på slutten? Eller eventuelt om en S3 OST som kommer?

 

*sette på jimi hendrix*

 

 

Hørte presidenten musikken også? Kan ikke huske det helt. Om ikke tror jeg det er Kara!

 

Lenke til kommentar

 

Hvis Tigh er en cylon, så har de jo vært menneske aktig i over 50 år. Så da er spørsmålet hvorfor de ikke har tatt i bruk "skin jobs" tidligere?.

 

 

 

Uansett, det var en knall episode, nå begyner virkelig serien å ligne på noe igjen.

8245070[/snapback]

 

Var det ikke slik at "The final five" ikke var kjent blant de "vanlige" cylonene? At det kun var de som styrte skipene (de som lå neddi den gørra og var halvt sinnsyke) som visste no om de ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...