L4r5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Ja da har vi fått bekreftet hvem de siste cylonene er... Med tanke på hvor lenge det er siden de må ha blitt "plantet" så må jeg si at det angrepet må ha vært godt planlagt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Frifinnelsen lå vel egentlig i kortene... Endret 26. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Okei, bare lurer.... Hvilken sesong var det NRK2 sendte fram til forrige uke? BTW: håper de sender mer, et av yndlingsprogramene mine Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Okei, bare lurer.... Hvilken sesong var det NRK2 sendte fram til forrige uke? BTW: håper de sender mer, et av yndlingsprogramene mine 8241089[/snapback] sesong 2 Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Okei, bare lurer.... Hvilken sesong var det NRK2 sendte fram til forrige uke? BTW: håper de sender mer, et av yndlingsprogramene mine 8241089[/snapback] sesong 2 8241096[/snapback] Jeg mistenkte at det var saken ja, og er det ikke sesong 3 som sendes i USA? Henger etter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg mistenkte at det var saken ja, og er det ikke sesong 3 som sendes i USA? Henger etter 8241650[/snapback] Stemmer nok det... Dvs. siste episode av sesong tre ble vel sendt i går. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Først, jeg vil bare si at jeg ikke har sett alle episodene, så kanskje det jeg nevner har hendt. Jeg savner litt "infanteri" kjemping i serien. Jeg liker selvfølgelig de råe "dogfights'a" i rommet, men jeg har lyst til å se hva "marines'a" er god for... men jeg antar at de forekommer slike kamper litt lenger fram i serien enn det jeg har sett (har kikket på den offisielle nettsiden). på New Caprica f. eks. Stemmer dette? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sangen de spillte på slutten var vel en eller annen cover på "Jimi Hendrix - All Along the Watchtower"? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 For en sinnsyk episode! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Regner med den dradis contacten vi så like før Starbuck kom var gammel-serien sin "Ship of Light", som (Hvis jeg har forstått det rett) er skipet til gudene av Kobol. Hun var antageligvis på skipet, og ble sendt ut før det hoppet bort igjen. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 SÅNN SKAL EN SESONG AVSLUTNING VERE!! Fykk så my frysninger på slutten at jeg faktisk begynte å fryse! Gleder meg som en unge til neste sesong! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dette her..dette her var rein nytelse,tortur og galskap på høgt nivå, og alt sammen herlige mikset til noe som virkelig er ein god sesongavslutning. Fy faen! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja da har vi fått bekreftet hvem de siste cylonene er... Med tanke på hvor lenge det er siden de må ha blitt "plantet" så må jeg si at det angrepet må ha vært godt planlagt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Frifinnelsen lå vel egentlig i kortene... 8240933[/snapback] Fikk vi vite alle fem? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg antok at det var Starbuck men så leser jeg noe om ship of light og blir forvirret Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Presidenten er vell den siste... Spørs hva disse ceylonene finner på nå da. Kanskje de holder kontrollen slik boomer har gjort. Spoilertag lagt inn av moderator Endret 27. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fikk vi vite alle fem? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg antok at det var Starbuck men så leser jeg noe om ship of light og blir forvirret 8244675[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg også antok starbuck iom. at hun egentlig "døde" Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis Tigh er en cylon, så har de jo vært menneske aktig i over 50 år. Så da er spørsmålet hvorfor de ikke har tatt i bruk "skin jobs" tidligere?. Uansett, det var en knall episode, nå begyner virkelig serien å ligne på noe igjen. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg satt nå igjen med inntrykket av at det var enten Baltar, eller advokaten hans som var den siste cylonen... Uansett blir det hard venting; jeg har sett hele serien i løpet av en måneds tid, så nesten et år til sesong fire er jo umenneskelig. Spoilertag lagt inn av moderator Endret 27. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Frack, for en hærlig episode. Helt enormt, fenomenal avslutningen på sesongen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jeg antar nok at Starbuck har hatt seg en tur med "Ship of Lights" ja.. de tar så mye fra orginal serien at de ville ikke overakset meg hvis de var med i bildet[] Lenke til kommentar
akarno Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Til dags dato er Battlestar den eneste serien som har gitt meg en slik følelse ved en sesongavsluttning. Deilig! Frysninger, gjennomførelsen, musikken... ahh <3 Gjennom episode sa de jo også de første linjene i All Along the Watchtower... Jeg tenkte "wattafrack? jimi hendrix?" så kommer den sangen på... Var som en åpenbaring - ikke at jeg noen gang har hatt en. there must be some kinda way out of here theres too much confusion i cant get no relief Stargate, Startrek, StarWars ... alt annet kan gå til sengs - Dette var helt sykt, og jeg overdriver ikke. Nå spørs det om jeg får sove i natt. Jeg vil ikke vente Noen som vet hvor jeg kan få tak i den sangen på slutten? Eller eventuelt om en S3 OST som kommer? *sette på jimi hendrix* Hørte presidenten musikken også? Kan ikke huske det helt. Om ikke tror jeg det er Kara! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Ja presidenten hørte musikken... Hun delte også en "drøm" med boomer og nr.6. Så presidenten er nok den siste. Spoilertag lagt inn av moderator Endret 27. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Paull Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis Tigh er en cylon, så har de jo vært menneske aktig i over 50 år. Så da er spørsmålet hvorfor de ikke har tatt i bruk "skin jobs" tidligere?. Uansett, det var en knall episode, nå begyner virkelig serien å ligne på noe igjen. 8245070[/snapback] Var det ikke slik at "The final five" ikke var kjent blant de "vanlige" cylonene? At det kun var de som styrte skipene (de som lå neddi den gørra og var halvt sinnsyke) som visste no om de ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå