Akidon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Skjønner ikke at folk liker heroes så bra. Er en bra serie greit det liksom men den mangler noe. Battlestar har liksom alt. Den har drama humor og heftige action scener innemellom. Endret 13. mars 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 denne serien liker jeg veldig godt, men jeg har dessverre ikke fått med meg mange nok episoder... har blitt litt hipp som happ, og har derfor måtte ty til den offisielle nettsidens episode guide, for å få med meg hele storyen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 jeg ser både på BSG og farmen (tv2) så det kan bli enkelte ting jeg ikke får med meg. syn at nrk ikke gilder å sende dette i reprise ( på et lit bedre tidspunkt) noen som vet hvor i serien nrk2 begynte ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 noen som vet hvor i serien nrk2 begynte ?8155891[/snapback] De begynte med miniserien og fortsatte med sesong en. Tror de er på sesong to nå men er ikke sikker. Følger den i "USA-tid" Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg kan bekrefte at de sender sesong 2 nå. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 med canal digital familiepakken får man tilgang til ganske mange kanaler men det er vell kun nrk2 som sender batlestar galactica ? ande kanaler fra cd som sender denne serien ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Så akkurat den nyeste episoden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er tydelig at de begynner å nærme seg jorda eller noe med tanke på musikken som vår enøyde venn hører hele tida Endret 19. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Haha, jeg drømte om rettsaken til Baltar inatt. Lå bare å ventet på at de skulle si So Say We All, digger det, men så våknet jeg. Han døde i drømmen btw Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så akkurat den nyeste episoden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er tydelig at de begynner å nærme seg jorda eller noe med tanke på musikken som vår enøyde venn hører hele tida 8187735[/snapback] Tenkte i samme baner eg også Meen når det er sagt så er eg gjerne åpen for litt heftig skuddveksling ute i rommet snart. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Musikken fra skipet kan jo også være selve senderen for Cylons. Og hva er det med presidentens sekretær? Når hun var med radioen begynte den å spille musikk og hun så jo helt gåen ut. Noe mystisk her. Helt fenomenalt hvordan Adama jr. står på for rettsvesenet. Heier på han i kampen mot alle andre som ønsker lynsjemobb. Pappa Adama inkludert. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Den lyden Tight hørte helt i slutten får meg til å tenkte på de gammle Cylonene, de i krom brødrister utførelse. Hvis jeg ikke husker helt feil lager de en slik "wooom-woooom" lyd. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mon tro om det kan være tegn på at de er noen av "The final five"? Tigh, Anders, presidentens sekretær - alle de hørte musikken. Et slags "aktiveringssignal" ? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mon tro om det kan være tegn på at de er noen av "The final five"? Tigh, Anders, presidentens sekretær - alle de hørte musikken. Et slags "aktiveringssignal" ? 8199520[/snapback] Da må "The Final Five" ha eksistert siden første Cylonkrigen. Den var jo Tigh med i dersom jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Da må "The Final Five" ha eksistert siden første Cylonkrigen. Den var jo Tigh med i dersom jeg ikke tar feil. 8199855[/snapback] Stemmer det. Tigh var med i første cylonkrig. Jeg for min del tror nok at det er en gammel krom brødrister med bein. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har en følelse av at vi kommer til å være helt paffe etter den avslutningen som kommer i neste episode. Som Helo sa, det lå liksom noe i lufta hele episoden. Sci Fi Announces Autumn Battlestar Galactica Movie. Står mye i artikkelen om at Sci Fi har bestemt seg for å øke bestillingen til 22 episoder neste januar, og at Starbuck er med i filmen, men om den følger den nåværende historien eller om det er et flashback eller noe vites ikke. Uansett, man kan ikke få for mye Battlestar Galactica! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du har fått for mye når du begynner å gå rundt i huset og legger øret mot veggen fordi du hører musikk. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Lurer litt på hva cliffhangeren i neste episode blir. Flåten omringet av basestars? Et skip fra jorden? En annen battlestar? Skjønner ikke helt hva den musikken han hører er. Enten har han mistet vettet, eller så er det noe med det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Lurer litt på hva cliffhangeren i neste episode blir. Flåten omringet av basestars? Et skip fra jorden? En annen battlestar? Skjønner ikke helt hva den musikken han hører er. Enten har han mistet vettet, eller så er det noe med det. 8227871[/snapback] Det er sikkert de 5 basestjernene som tar igjen Galactica, men jeg tipper de finner et eller annet viktig spor som kan lede dem videre til jorden. Musikken Tigh hører, blir også hørt av Anders. Så hvis Tigh har mistet vettet så har også Anders mistet vettet sammen med han. Det er bare litt for tilfeldig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Satan, den slutten var vill, men litt for åpenbar. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan fant de ut at de var cylons? Jeg forsto det, men var jo ikke så logisk for dem Og selv om de er det trenger de ikke bli onde.. Noen som vet hva den sangen heter? Den var rå! Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det kan ikke bare være i Tighs hode ihvertfall, for han "håndball"stjernen hørte også musikken når Tigh holdt på med radioen i begynnelsen av episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå