Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så akkurat den nyeste episoden

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er tydelig at de begynner å nærme seg jorda eller noe med tanke på musikken som vår enøyde venn hører hele tida

8187735[/snapback]

 

Tenkte i samme baner eg også :) Meen når det er sagt så er eg gjerne åpen for litt heftig skuddveksling ute i rommet snart.

Lenke til kommentar

Musikken fra skipet kan jo også være selve senderen for Cylons. Og hva er det med presidentens sekretær? Når hun var med radioen begynte den å spille musikk og hun så jo helt gåen ut. Noe mystisk her.

 

Helt fenomenalt hvordan Adama jr. står på for rettsvesenet. Heier på han i kampen mot alle andre som ønsker lynsjemobb. Pappa Adama inkludert.

Lenke til kommentar
Mon tro om det kan være tegn på at de er noen av "The final five"? Tigh, Anders, presidentens sekretær - alle de hørte musikken. Et slags "aktiveringssignal" ?

8199520[/snapback]

 

Da må "The Final Five" ha eksistert siden første Cylonkrigen. Den var jo Tigh med i dersom jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Jeg har en følelse av at vi kommer til å være helt paffe etter den avslutningen som kommer i neste episode. Som Helo sa, det lå liksom noe i lufta hele episoden.

 

Sci Fi Announces Autumn Battlestar Galactica Movie. Står mye i artikkelen om at Sci Fi har bestemt seg for å øke bestillingen til 22 episoder neste januar, og at Starbuck er med i filmen, men om den følger den nåværende historien eller om det er et flashback eller noe vites ikke. Uansett, man kan ikke få for mye Battlestar Galactica!

Lenke til kommentar
Lurer litt på hva cliffhangeren i neste episode blir.

 

Flåten omringet av basestars? Et skip fra jorden? En annen battlestar?

 

Skjønner ikke helt hva den musikken han hører er. Enten har han mistet vettet, eller så er det noe med det.

8227871[/snapback]

 

Det er sikkert de 5 basestjernene som tar igjen Galactica, men jeg tipper de finner et eller annet viktig spor som kan lede dem videre til jorden.

Musikken Tigh hører, blir også hørt av Anders. Så hvis Tigh har mistet vettet så har også Anders mistet vettet sammen med han. Det er bare litt for tilfeldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...