Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I England/R2 er miniserien solgt for seg selv, sesong 1 for seg selv.

I USA/R1 ble miniserien først solgt for seg selv, men er også inkludert i sesong 1-settet (det finnes også et R1 rent sesong 1 sett, opprinnelig kun tilgjengelig gjennom Best Buy-kjeden).

Mini-serien er klippet sammen litt forskjellig i R1/R2/TV-versjonene.

Lenke til kommentar
Gleder meg som en 7-åring på julaften til 3. sesong  :yes:

6432479[/snapback]

Jeg og!

Er spent på å se hva som skjer. Jeg var faktisk så nyskjerrig at jeg kjøpte den gammle serien (i fra 1978). Men jeg fant ut at den hadde liten likhet med den nye.

Lenke til kommentar
Gleder meg som en 7-åring på julaften til 3. sesong  :yes:

6432479[/snapback]

Samme her.

Sesong 2 var ulovlig bra!

irriterer meg at den serien ikke får mer annerkjennelse. burde ta over sendetiden til Lost ^^

Lenke til kommentar
Ja nei eg gjikk vel forsåvidt mann av huse på sesong avslutningen. Herre jemini for galskap!

6435001[/snapback]

Ja, en så radikal sesongavslutning skal du lete lenge etter...

Håper bare de ikke script-writerne driter seg ut med å tøye det hele for langt.. :p

Lenke til kommentar

Ja, twisten med at Dr. Gaius Baltar vant valget og kjørte alt i senk var irriterende, men kan bli et genialt utgangspunkt for sesong 3.

Tror neppe han blir omvalgt^^

6438636[/snapback]

Vær snill å redigere posten din, og legg i spoilertags som min quote. Det er neppe alle som har sett sesong 2 ferdig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hadde sikkert vært greit å ha en egen tråd.

Ser fram til å se videre på BSG, har kost meg med de såkalte webisodene, som forteller litt om resistansen på New Caprica. Men de "eppisodene" var iriterende korte. Forøvrig ser jeg fram til "Caprica", som skal omhandle hendelsene 50 år før hendelsene i serien fra 2004. Dette kommer til å bli bra stoff for oss som har list til å ha litt forhistorie også. :dribble:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Hadde sikkert vært greit å ha en egen tråd.

Ser fram til å se videre på BSG, har kost meg med de såkalte webisodene, som forteller litt om resistansen på New Caprica. Men de "eppisodene" var iriterende korte. Forøvrig ser jeg fram til "Caprica", som skal omhandle hendelsene 50 år før hendelsene i serien fra 2004. Dette kommer til å bli bra stoff for oss som har list til å ha litt forhistorie også.  :dribble:

6917739[/snapback]

Ja, Caprica høres spennende ut :) Den første Sci-Fi familieserie sies det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Damn, den promoen! Har blitt fullstendig hekta på BSG... Pløyde raskt igjennom mini-serien og sesong en, og har kost meg med sesong 2 de siste månedene. Ble nettopp ferdig med avslutningen på sesong 2, og for en avslutning.... Vet at S3 begynner på SciFi på fredag, men hvordan får folk her inn SciFi? Parabol?

Må virkelig si dette er blandt de bedre seriene jeg har vært borti. Den har tatt meg med storm i alle fall. Flotte effekter, masse spenning og sci-fi i tilleg :D Midt i blinken for meg!!

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...