daigoro Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Miniserien er med som en del av sesong 1 på DVD. Er ihvertfall det på den pakka jeg har og jeg tror ikke det er gitt ut så mange forskjellige versjoner av sesong 1. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 I England/R2 er miniserien solgt for seg selv, sesong 1 for seg selv. I USA/R1 ble miniserien først solgt for seg selv, men er også inkludert i sesong 1-settet (det finnes også et R1 rent sesong 1 sett, opprinnelig kun tilgjengelig gjennom Best Buy-kjeden). Mini-serien er klippet sammen litt forskjellig i R1/R2/TV-versjonene. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Gleder meg som en 7-åring på julaften til 3. sesong Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Gleder meg som en 7-åring på julaften til 3. sesong 6432479[/snapback] Jeg og! Er spent på å se hva som skjer. Jeg var faktisk så nyskjerrig at jeg kjøpte den gammle serien (i fra 1978). Men jeg fant ut at den hadde liten likhet med den nye. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Gleder meg som en 7-åring på julaften til 3. sesong 6432479[/snapback] Samme her. Sesong 2 var ulovlig bra! irriterer meg at den serien ikke får mer annerkjennelse. burde ta over sendetiden til Lost ^^ Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Samme her. Sesong 2 var ulovlig bra! irriterer meg at den serien ikke får mer annerkjennelse. burde ta over sendetiden til Lost ^^ 6433749[/snapback] I hear ya loud and clear /signed Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja nei eg gjikk vel forsåvidt mann av huse på sesong avslutningen. Herre jemini for galskap! Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja nei eg gjikk vel forsåvidt mann av huse på sesong avslutningen. Herre jemini for galskap! 6435001[/snapback] Ja, en så radikal sesongavslutning skal du lete lenge etter... Håper bare de ikke script-writerne driter seg ut med å tøye det hele for langt.. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, twisten med at Dr. Gaius Baltar vant valget og kjørte alt i senk var irriterende, men kan bli et genialt utgangspunkt for sesong 3. Tror neppe han blir omvalgt^^ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, twisten med at Dr. Gaius Baltar vant valget og kjørte alt i senk var irriterende, men kan bli et genialt utgangspunkt for sesong 3. Tror neppe han blir omvalgt^^ 6438636[/snapback] Vær snill å redigere posten din, og legg i spoilertags som min quote. Det er neppe alle som har sett sesong 2 ferdig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Spoiler-tag er ein fin bil ja Endret 5. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sesong 1 er på tilbud hos amazon til 18 pund! Link. Ein slik er allerede på vei hjem til meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sesong 1 er på tilbud hos amazon til 18 pund! Link. Ein slik er allerede på vei hjem til meg. 6441913[/snapback] Ein slik ein står allerde i hylla hos meg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Må bumpe denne med tanke på at sesong 3 begynner snart! 6 Oktober er den satte datoen. Eller kanskje det må lages en egen tråd til sesong 3? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hadde sikkert vært greit å ha en egen tråd. Ser fram til å se videre på BSG, har kost meg med de såkalte webisodene, som forteller litt om resistansen på New Caprica. Men de "eppisodene" var iriterende korte. Forøvrig ser jeg fram til "Caprica", som skal omhandle hendelsene 50 år før hendelsene i serien fra 2004. Dette kommer til å bli bra stoff for oss som har list til å ha litt forhistorie også. Endret 22. september 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde sikkert vært greit å ha en egen tråd. Ser fram til å se videre på BSG, har kost meg med de såkalte webisodene, som forteller litt om resistansen på New Caprica. Men de "eppisodene" var iriterende korte. Forøvrig ser jeg fram til "Caprica", som skal omhandle hendelsene 50 år før hendelsene i serien fra 2004. Dette kommer til å bli bra stoff for oss som har list til å ha litt forhistorie også. 6917739[/snapback] Ja, Caprica høres spennende ut Den første Sci-Fi familieserie sies det. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Season 3 promo Sesong 3 kommer nå snart. gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har gleda meg til fredag i lengre tid nå. Gah! Klarer nesten ikke å vente, selv om jeg ikke har noe valg. Er Lost-premiere på onsdag, forresten, og jeg gleder meg ikke på langt nær like mye til den. Endret 2. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Damn, den promoen! Har blitt fullstendig hekta på BSG... Pløyde raskt igjennom mini-serien og sesong en, og har kost meg med sesong 2 de siste månedene. Ble nettopp ferdig med avslutningen på sesong 2, og for en avslutning.... Vet at S3 begynner på SciFi på fredag, men hvordan får folk her inn SciFi? Parabol? Må virkelig si dette er blandt de bedre seriene jeg har vært borti. Den har tatt meg med storm i alle fall. Flotte effekter, masse spenning og sci-fi i tilleg Midt i blinken for meg!! Endret 3. oktober 2006 av Calm Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Utrolig spennende, ja, og etter sesong 2-finalen er det jo veldig spennende å se hva som kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå