Haraldson Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Bra saker dette. Håper major Adama kan holde seg til Dee, og at Kara holder seg til Anders. Veldig nysgjerrig på hvilken viktig person Number 3 beklaget seg til i lyset, også. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bra saker dette. Håper major Adama kan holde seg til Dee, og at Kara holder seg til Anders. Veldig nysgjerrig på hvilken viktig person Number 3 beklaget seg til i lyset, også. 7777102[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror kansje det er Adama eller presidenten! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bra saker dette. Håper major Adama kan holde seg til Dee, og at Kara holder seg til Anders. Veldig nysgjerrig på hvilken viktig person Number 3 beklaget seg til i lyset, også. 7777102[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror kansje det er Adama eller presidenten! 7779302[/snapback] Holder en finger på at det er Starbuck jeg da men... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bra saker dette. Håper major Adama kan holde seg til Dee, og at Kara holder seg til Anders. Veldig nysgjerrig på hvilken viktig person Number 3 beklaget seg til i lyset, også. 7777102[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror kansje det er Adama eller presidenten! 7779302[/snapback] Holder en finger på at det er Starbuck jeg da men... 7779311[/snapback] Second that... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette her var ein skikkelig PANG episode. Makan så eg gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
stout Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Holder en finger på at det er Starbuck jeg da men... 7779311[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klarer ikke helt å komme over at det ble nevnt i en tidligere episode at Adama (uten å spesifisere jr. eller sr. tror jeg) var en cylon. Dette ble såvidt jeg husker sagt av en cylon in fangenskap overfor presidenten, under fire øyne.Når det er sagt, så hadde vel egentlig ikke den spesifikke cylon-modellen noe spesielt personlig å beklage overfor noen av Adamaene. Min første tanke var faktisk Ellen, kona til Saul, men mulighetene er vel egentlig mange. Jeg vil ikke stryke verken Starbuck, Saul eller Baltar. Eller en hel del andre sentrale personer for den saks skyld Når det gjelder amputerte science fiction-serier, så er Firefly en av mine absolutte favoritter. Er klar over at serien ikke nødvendigvis hadde spesielt stor fokus på det vi kaller scifi, men den går fortsatt under sjangeren. Etter at Serenity kom ut, har jeg dog ingen ønsker om at serien blir gjenopptatt. Et par sequals til Serenity kanskje? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Når det gjelder amputerte science fiction-serier, så er Firefly en av mine absolutte favoritter. Er klar over at serien ikke nødvendigvis hadde spesielt stor fokus på det vi kaller scifi, men den går fortsatt under sjangeren. Etter at Serenity kom ut, har jeg dog ingen ønsker om at serien blir gjenopptatt. Et par sequals til Serenity kanskje?Hmm? Hvor hører det avsnittet til i diskusjonen..? For øvrig er Firefly avsluttet for min del. Litt kjipt hvis dem hadde kjørt på med mer, bytta ut Wash med en eller annen outsider og sånn... Lenke til kommentar
stout Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hmm? Hvor hører det avsnittet til i diskusjonen..? Ble diskutert litt forskjellig rundt serier (sci-fi) som ble stoppet for tidlig for 3-4 sider siden. Har ikke lest i denne tråden på litt over en uke. Beklager denne OT-posten, ville bare avklare for Mr.Berg og andre som måtte lure. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk forresten litt sånn "Days of our lives"-noia i scenen med Helo og Boomer før han skyter henne. Da var jeg virkelig redd de hadde gått helt såpe på oss. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 vel det var nok satt opp for å gi folk den førelsen .. "Å NEI! det er blitt såpe!... *Pang*... ohh NICE!" Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hah, ja... I sure love blood spatter.... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja den scenen var fantastisk. Fikk frysninger jeg ^^ Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Digg med nye episode... Baltar er meg en merkelig type. Han gjørjo bare ting verre men på en måte liker jeg han litt for det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Mye drama i denne episoden, uten at vi liksom satt igjen med så mye mer info, IMO. Men men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Mye drama i denne episoden, uten at vi liksom satt igjen med så mye mer info, IMO. Men men. 7825600[/snapback] Alle episodene kan jo ikke være like fulle av action da... Var jo flust med action i den forrige så jeg regna nesten med at denne blei litt roligere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg klaga ikke over at det ikke var action. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bra episode, drama og "ekle scener". (De med drømmene til Baltar, det var freaky.) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Synes det var en fet episode fikk opp spenningen igjen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Synes det var en fet episode fikk opp spenningen igjen. 7825978[/snapback] Enig. Det var blitt litt mye såpe så langt, dette var en fin balanse mellom action og drama! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Denne episoden var dritbra! De fokuserer mer på karakterene i sesong 3, og det er jo derfor jeg ser på serien. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Noen som så sist episode som gikk på NRK2 i går?Hjertet begynte søren meg å dunke når Adama og Cain planlegger å drepe hverandre, så spennende var det. Jeg er vel en sart sjel kanskje. Utrolig bra serie, hver episode er jo som en DVD-film. Endret 14. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå