Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra saker dette. Håper major Adama kan holde seg til Dee, og at Kara holder seg til Anders.

 

Veldig nysgjerrig på hvilken viktig person Number 3 beklaget seg til i lyset, også.

7777102[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror kansje det er Adama eller presidenten!

7779302[/snapback]

 

Holder en finger på at det er Starbuck jeg da men...

Lenke til kommentar
Bra saker dette. Håper major Adama kan holde seg til Dee, og at Kara holder seg til Anders.

 

Veldig nysgjerrig på hvilken viktig person Number 3 beklaget seg til i lyset, også.

7777102[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror kansje det er Adama eller presidenten!

7779302[/snapback]

 

Holder en finger på at det er Starbuck jeg da men...

7779311[/snapback]

 

Second that...

Lenke til kommentar
Holder en finger på at det er Starbuck jeg da men...

7779311[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klarer ikke helt å komme over at det ble nevnt i en tidligere episode at Adama (uten å spesifisere jr. eller sr. tror jeg) var en cylon. Dette ble såvidt jeg husker sagt av en cylon in fangenskap overfor presidenten, under fire øyne.

Når det er sagt, så hadde vel egentlig ikke den spesifikke cylon-modellen noe spesielt personlig å beklage overfor noen av Adamaene.

Min første tanke var faktisk Ellen, kona til Saul, men mulighetene er vel egentlig mange. Jeg vil ikke stryke verken Starbuck, Saul eller Baltar. Eller en hel del andre sentrale personer for den saks skyld

Når det gjelder amputerte science fiction-serier, så er Firefly en av mine absolutte favoritter. Er klar over at serien ikke nødvendigvis hadde spesielt stor fokus på det vi kaller scifi, men den går fortsatt under sjangeren. Etter at Serenity kom ut, har jeg dog ingen ønsker om at serien blir gjenopptatt. Et par sequals til Serenity kanskje?

Lenke til kommentar
Når det gjelder amputerte science fiction-serier, så er Firefly en av mine absolutte favoritter. Er klar over at serien ikke nødvendigvis hadde spesielt stor fokus på det vi kaller scifi, men den går fortsatt under sjangeren. Etter at Serenity kom ut, har jeg dog ingen ønsker om at serien blir gjenopptatt. Et par sequals til Serenity kanskje?
Hmm? Hvor hører det avsnittet til i diskusjonen..?

 

For øvrig er Firefly avsluttet for min del. Litt kjipt hvis dem hadde kjørt på med mer, bytta ut Wash med en eller annen outsider og sånn...

Lenke til kommentar
Hmm? Hvor hører det avsnittet til i diskusjonen..?

Ble diskutert litt forskjellig rundt serier (sci-fi) som ble stoppet for tidlig for 3-4 sider siden. Har ikke lest i denne tråden på litt over en uke.

Beklager denne OT-posten, ville bare avklare for Mr.Berg og andre som måtte lure.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fikk forresten litt sånn "Days of our lives"-noia i scenen med Helo og Boomer før han skyter henne. Da var jeg virkelig redd de hadde gått helt såpe på oss.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som så sist episode som gikk på NRK2 i går?Hjertet begynte søren meg å dunke når Adama og Cain planlegger å drepe hverandre, så spennende var det. :ermm: Jeg er vel en sart sjel kanskje. :p

 

Utrolig bra serie, hver episode er jo som en DVD-film.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...