HilRam Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg syntes sesong 2 så langt er den beste. Det har dalt litt i ses. 3, kanskje det blir litt for mye såpe, utroskap og intriger for meg. Jeg liker når det er mer av sci-fi aspektene. Pluss selvsagt mer Gaius Baltar! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 er dere enige med meg at serier og filmer som går over flere sesonger og oppfølgere har en tendens til å bare bli et lappverk etter hvert. folk flest forventer en god fortsetelse og så har ikke selvskapene til til å gjøre det skikelig ? det var vis noen som var inne på den tanken lit tidligere i disse postene Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg syntes sesong 2 så langt er den beste. Det har dalt litt i ses. 3, kanskje det blir litt for mye såpe, utroskap og intriger for meg. Jeg liker når det er mer av sci-fi aspektene. Pluss selvsagt mer Gaius Baltar! 7684003[/snapback] Mer? Herregud, Gauis sekvensene er så grusomt kjedelige at jeg tar megselv i å spoole over de! Sesong 3 er de helt ekstreme, de kunne fortalt det de prøver å fortelle på 1/10 av tiden uten problemer. Og ja, det er for mye såpe og tull, mer action, mer sci fi, ellers dør denne en stille død om ikke lenge. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg syntes sesong 2 så langt er den beste. Det har dalt litt i ses. 3, kanskje det blir litt for mye såpe, utroskap og intriger for meg. Jeg liker når det er mer av sci-fi aspektene. Pluss selvsagt mer Gaius Baltar! 7684003[/snapback] Og ja, det er for mye såpe og tull, mer action, mer sci fi, ellers dør denne en stille død om ikke lenge. 7687676[/snapback] Jeg tror det er motsatt. Det er de sterke og dype karakterene som gjør den så bra! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg tror det er motsatt. Det er de sterke og dype karakterene som gjør den så bra! 7687699[/snapback] Jeg er delvis enig. De skulle kanskje ha efektivisert litt i BSG. Enkelte ganger synst jeg de bruker litt vel mye tid på enkelte karakterer. Men det er jo også bra at man føler at man er blitt kjent med karakterene, da kan man på en måte se serien som en novelle, og fylle inn litt selv og danne sine egene bilder av en sak. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Synes sesong 3 har handlet mer om de serien egentlig handler om, karakterene. Mange av de beste episodene i serien har vært i sesong 3 synes jeg. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Synes sesong 3 har handlet mer om de serien egentlig handler om, karakterene. Mange av de beste episodene i serien har vært i sesong 3 synes jeg. 7691368[/snapback] Den beste har i alle fall vert i sesong 3. Kommer aldri til å glemme Pegasus renne i senk en Bay Star Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg tror det er motsatt. Det er de sterke og dype karakterene som gjør den så bra! Er helt enig. En serie kan ha så mye action og spenning den bare vil, men det spiller liten rolle hvis man egentlig bare driter i hva som skjer med karakterene. Det at man faktisk bruker tid på character development og gode backstories er litt av hovedpoenget. Personlig er jeg stor fan av Star Trek, og det er serier som også bruker tid på nettopp dette. Man blir kjent med folk, på godt og på ondt, og da må det ofte litt såpe til innimellom også. Star Trek fenomenet hadde ikke eksistert i over 40 år hvis det ikke var fokus på dette. Vil man se hjernedød action hele tida så sett heller på en Van Damme film eller noe i den duren. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 star trek er i det miste bra gjennomført ( de få seriene og filmene jeg har sett ). i mange av de andre serien er det brukt mye tid bare for å drøye tiden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 angående de i serien som har/har hatt diverse forhold til personer som viser seg å være/ha vært Cylon: de har seg med noen LoveMachines iallefall. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sitter å koser meg med Battlestar Galactica sesong 2 episode 1. Det var en utrolig god episode Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Da har jeg sett sesong 2... Utrolig bra serie. Irriterer meg at jeg ikke har sesong 3... Men alt er vel ikke sendt enda, hvis jeg har skjønt riktig? Endret 14. januar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Neida, vi har vel kommet til episode 10 om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Var vell egentlig 11 men i går ble 12 sendt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Neida, vi har vel kommet til episode 10 om jeg ikke husker helt feil. 7716923[/snapback] Jeg så ep 12 idag hvertfall. Henger du etter nå Hein Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Middan lages og ep12 skal sees om ikke lenge. Ser frem til det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det startet igjen no ja? Omba! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jepp dagens episode var bra. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Nok en genial episode! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lurer på hva de kommer til å gjøre med Gaius.. kan bli hardt for han fremover Endret 22. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva var den plassen på slutten med alle de "bassengene"? kan ikke huske å ha sett det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå