Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmen er ikke annonsert, og det er heller ikke sesong 4. Det er ikke de som bestemmer om det skal lages, tross alt. De presenterer bare ideer til investorer, studioer og TV-kanaler, og de bestemmer hva de vil kjøpe.

 

Personlig vil jeg ha fem forskjellige BSG serier med to årlige filmer :D

7653957[/snapback]

 

Den støttes så jævlig...

Lenke til kommentar

Men jeg har hørt at DVD-salget går veldig bra, og hvis serien går videre til en sesong til og at det blir en film, så kommer det sannsynligvis til å være det beste argumentet for.

 

Hvis det blir en 4. sesong så tviler jeg på at det blir en til. Bare håper de gir 4. sesongen grønt lys så de kan avslutte greia ordentlig.

Lenke til kommentar
Bare håper de gir 4. sesongen grønt lys så de kan avslutte greia ordentlig.

7658770[/snapback]

 

Amen! Det er alt for mange sci-fi serier som har fått en uverdig slutt. Det skulle nesten ha vært ulovelig å avslutte en serie med en cliff-hanger episode.

Earth 2 er en av de seriene, heldigvis begynte jeg _ikke_ å på den, siden jeg leste at den ble avsluttet etter 1. sesong med en cliff-hanger.

 

Jeg lurer virkelig på hvordan BSG kommer til å slutte. Jeg blir litt skuffet hvis dem ikke finner jorda.

Lenke til kommentar
Bare håper de gir 4. sesongen grønt lys så de kan avslutte greia ordentlig.

7658770[/snapback]

 

Amen! Det er alt for mange sci-fi serier som har fått en uverdig slutt. Det skulle nesten ha vært ulovelig å avslutte en serie med en cliff-hanger episode.

Earth 2 er en av de seriene, heldigvis begynte jeg _ikke_ å på den, siden jeg leste at den ble avsluttet etter 1. sesong med en cliff-hanger.

7662021[/snapback]

 

Litt OT, men: Den værste uverdige slutten for en sci-fi serie med cliff-hanger jeg har sett var vel siste episoden i John Doe, som fikk bare 1 sesong og hadde DEN mega cliff-hangeren.

Lenke til kommentar

det er jo det samme som heter novelle i bøker. man må alså bruke fantasien til resten.

 

når jeg har lest gjennom innleggene så har det dukket opp navn på sci-fi titler jeg ikke har hørt om engang.

 

da hadde det vert fint med en oversikt om hva disse seriene går ut på.

 

disse har jeg set eller ser på

startrek har jeg set på

batlestar galactica går på nrk2

first wave på tv2

jake 2.0 på tv2

angel på tv 2 ( rv2 for en stund siden)

den fremde ( rv2 for en stund siden)

det er noen til men jeg husker ikke hva de het.

 

for en stund siden sende tv2 en sci-fi serie om noen fra jorda som kriget med en annen rase. lederen deres var egentlig et kunstig fremstil meneske. han var alså født som 18 åring.

 

de viste seg senere i serien at disse skapningen var også jorboere men de var fra en helt annen tidsperiode

Lenke til kommentar
for  en stund siden sende tv2 en sci-fi serie om noen fra jorda som kriget  med  en  annen  rase. lederen deres var  egentlig  et kunstig  fremstil meneske. han var  alså født som 18 åring.

 

de viste seg  senere i serien  at  disse skapningen  var også jorboere men de var fra en helt  annen  tidsperiode

7666982[/snapback]

 

 

Dette er et godt eksempel på dårlig serieavslutning.

Serien het skavdoron 58. Eller Space: Above and Beyond som den het på engelsk.

 

Kul serie som fikk en alt for tidlig død :(

 

Viss du ser igjennom den tråden finnes det mange av seriene du sikkert ser etter.

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
de viste seg  senere i serien  at  disse skapningen  var også jorboere men de var fra en helt  annen  tidsperiode

7666982[/snapback]

Nei det det viste deg var at disse vesnene stammet fra samme plass vi stammer fra.. dvs at enten så kom de til verden via et meteor fra jorda eller omvendt

7671082[/snapback]

 

 

Var det ikke noe med den månen i der de fant chigs uten uniform?

Lenke til kommentar

jeg kom på et den het skvaron 58 etter at jeg stengte ned nettet.

 

og så har man jo x-files da.

 

jeg kom over posten om filmer og serier på under samme kartalogi.

 

det skulle ikke tilfeldigvis vere noen tvkanal som sender bare scifi-filmer noen sted ?

 

det er svært få av disse sci-fi filmene eller serien som man kan kjøpe eller leie - ihvertfall i Norge . hvorfor ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...