Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg ser episode 13 av sesong en nå, og må si at dette er en av de bedre seriene jeg har sett... Må virkelig skaffe sesong 2. Også må jeg spørre (siden jeg ikke gidder å lese så mye).. Hva skjedde/skjer med sesong 3?

7630477[/snapback]

Hvis man forteller deg det vil det ødelegge litt av moroa med å se ferdig sesong 2 og 3. Kjedelig med spoilere.

Eneste jeg vil si er at serien blir bedre og bedre jo lengre du kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser episode 13 av sesong en nå, og må si at dette er en av de bedre seriene jeg har sett... Må virkelig skaffe sesong 2. Også må jeg spørre (siden jeg ikke gidder å lese så mye).. Hva skjedde/skjer med sesong 3?

7630477[/snapback]

Hvis man forteller deg det vil det ødelegge litt av moroa med å se ferdig sesong 2 og 3. Kjedelig med spoilere.

7630504[/snapback]

Det jeg mente var: Det er en sesong 3? :p

Men da fikk jeg jo svaret...

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

7630477[/snapback]

7630504[/snapback]

Det jeg mente var: Det er en sesong 3? :p

Men da fikk jeg jo svaret...

7630516[/snapback]

OK.

Ja, er heldigvis en sesong 3 :love:

Lenke til kommentar
neste episode:

1/21/2007

BSG på tv.com

7630531[/snapback]

Hater slike pauser som selvfølgelig kommer samtidig på samtlige serier jeg følger med på... :realmad:

7630539[/snapback]

Er nesten selvmord for ratingen til en serie å sende den midt i julestria.

men syns dem venter lovlig lenge med å begynne å sende igjen ja..

Lenke til kommentar
Da har jeg sett siste episode i sesong 1, og sitter igjen med et spørsmål (sikkert noe jeg bare ikke fikk med meg)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvor er den menneskelige Boomer?

7630578[/snapback]

Svar:

Det fantes ikke noen menneskelig Boomer. er bare en spion satt ut på Caprica uten selv å vite at hun er Cyclon.

hvordan dem har kommet opp med en bakgrunnshistorie som stemmer med fødselsarkiver og lignende vet jeg ikke. er nok ikke alt som kan forklares i den serien.

Lenke til kommentar
Da har jeg sett siste episode i sesong 1, og sitter igjen med et spørsmål (sikkert noe jeg bare ikke fikk med meg)

7630578[/snapback]

Svar:

Det fantes ikke noen menneskelig Boomer. er bare en spion satt ut på Caprica uten selv å vite at hun er Cyclon.

hvordan dem har kommet opp med en bakgrunnshistorie som stemmer med fødselsarkiver og lignende vet jeg ikke. er nok ikke alt som kan forklares i den serien.

7630614[/snapback]

Takker. :) Da kan jeg sove godt i natt..

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

7630578[/snapback]

Svar:

7630614[/snapback]

Cylonene hadde jo tilgang til datasystemet så de har nok bare forfalska en del papirer. Du må huske på at det er 12 planeter i verdenen deres så det skulle være en smal sak å dikte opp en person i systemet uten at det blir oppdaget. ;)
Lenke til kommentar

Takker for linken der jeg. Spesielt på slutten av artikkelen

The site also reports that filming had been completed on the Babylon 5 direct-to-DVD movie, titled Babylon 5: The Lost Tales.

Men gleder meg til jeg kommer hjem igjen. Har alle episodene av BSG sesong 3 å se :D

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Dere har sikkert fått med dere at en DVD film er på vei.

kilde

Muligens en slags pilotfilm for den nye Caprica serien. Kan bli interresant :)

7640659[/snapback]

Håper virkelig at den kommer som pilotfilm for Caprica. Men som det sto på siden, så har verken filmen eller sesong 4 fått grønt lys enda. Men selvfølgelig håper vi på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...