MysticoN Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Resultatet av photoshooten. Syns ho kanskje var litt tynn, men de to nest siste bildene var godsaker. 7500278[/snapback] uff alt for tynn ja.. mye anna som er mye bedre Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Virker som at Battlestar har problemer med seertallene i USA. I januar blir den flyttet til seint på søndag kveld/tidlig natt, og mange mener det er en dødsdom. Nå veit jeg ikke om det som på engelsk kalles ratings er det samme som seertall, men de er veldig lave, under halvparten av det de var for miniserien. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Virker som at Battlestar har problemer med seertallene i USA. I januar blir den flyttet til seint på søndag kveld/tidlig natt, og mange mener det er en dødsdom. Nå veit jeg ikke om det som på engelsk kalles ratings er det samme som seertall, men de er veldig lave, under halvparten av det de var for miniserien. 7570886[/snapback] Skjønner ikke hvordan det skal være mulig, sesong 3 er jo konge Synd jeg ikke bor i USA, selv om ikke en seer mer hadde gjort så stort utslag^^ Skulle gjerne sett en sesong 4 og 5 av den serien jeg, så sant de klarer å holde kvaliteten oppe. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Man kan kjøpe episoder på iTunes for ganske lite penger egentlig, hvis man setter My Store nederst på iTunes Store til United States. Får tak i mange serier der. EDIT: 2 dollar for en episode, 35 dollar for "Season Pass". Endret 24. desember 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
stout Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Virker som at Battlestar har problemer med seertallene i USA. I januar blir den flyttet til seint på søndag kveld/tidlig natt, og mange mener det er en dødsdom. Nå veit jeg ikke om det som på engelsk kalles ratings er det samme som seertall, men de er veldig lave, under halvparten av det de var for miniserien. 7570886[/snapback] Tragisk.. Når de endelig klarte å holde nivået stabilt høyt i en lengre periode, skjer dette. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) For de som ikke har fått det med seg: Battlestar Galactica blir film (dagbladet) Orginal artikkel Geekmonthly Endret 29. desember 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) For de som ikke har fått det med seg: Battlestar Galactica blir film (dagbladet) Orginal artikkel Geekmonthly 7599570[/snapback] Det kan bli bra, og ikke fullt så bra. beholder de de samme skuespillerne? hva blir i såfall forskjellen fra miniserien som de sendte i 2003? den sesong 3 promoen frister meg til å starte å se sesong 3 på nytt - igjen. Endret 29. desember 2006 av O.J Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hvor mange sesonger er det egentlig av BSG ? NRk 2 holder på med sesong 2. hvilke andere kanaler (som jeg ikke får inn via vanlig antenne ) er det som sender denne serien? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hvor mange sesonger er det egentlig av BSG ? NRk 2 holder på med sesong 2. hvilke andere kanaler (som jeg ikke får inn via vanlig antenne ) er det som sender denne serien? 7600155[/snapback] BSG sendes på Sci-Fi channel i USA, og på SkyOne i England. Etter at sesongen er ferdig selges den vidre til andre kanaler, omkring i verden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ifølge denne artikkelen kommer den en spillefilm om BSG. Noen som vet om dette er en remake av filmen fra 1978 eller om det er nytt manus? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Herregud leste igjenom noen innleggene på dagbladet artikkelen. Mye folk som ikke skjønner hvor bra BG er... Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Fantastisk serie. jeg tok en spansk en og så sammendragsepisoden på starten av sesong 3. dette var etter at jeg så en liten teaser på slutten av en episode av Eureka. rett og slett helt tilfeldig. har nå sett alle episodene fra sesong 3 og tørster etter mer. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg tviller dog at nrk gidder å sende alle sesongene av BSG. vil dette ødelegge for intressen for denne serien. bare sa hva tv2 gjorde med star treek. hvorfor ble ikke de andre serien av startreek sendt ? det blir lit volsomt vis man må ivistere i parabol uten å vere sikker på om man får tilgang til de rette kanalene bare for en ekel serie. desverre ser det ut som om det er det som skjer. de som har disse kanalen fra før er i grunnen ganske heldige . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 tror det er billigere å bare sesogene på dvd når de kommer, sesong 1 og 2 kosta 180kr pr. sesong fra cd wow Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 En klassiker av en sesongavslutning. 7529170[/snapback] Si meg, har du drukket? Det er fortsatt 9 episoder igjen av S3 Til den som dro opp det med ratings, både ja og nei, seertall bestemmer ratingen - høyere seertall = høyere rating, MEN! Sci-fi er abbonent kanal, de er ikke heldekkende (i den forstand at alle i USA med vanlig kanal oppsett har Sci-fi) så ratingen vil aldri bli like høy for BSG som f.eks Lost. På den annen side så håper jeg Sci-fi gir fra seg BSG eller SkyONE i England inngår samarbeid med Sci-fi rundt produksjonen som de gjorde med S1 (hvor S1 også ble sendt 3-4 måneder tidligere i England). Lenke til kommentar
mr_Flibble Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 bare sa hva tv2 gjorde med star treek. hvorfor ble ikke de andre serien av startreek sendt ? Det var vell fordi att ST Voyager hadde så lite med seere. Det var jo demmes feil att Voyager fikk så lite med seere, voyager hadde aldri faste sende tider. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 lit tilbake til startrek. når jeg tenker meg om så ble jo episodene sendt på ettermiddagene på søndag. et tidspunkt da få brydde seg om å se på tv . da blir spørsmålet om det er så mange som i utgangspunktet er interessert da ser man på tv fordi man ikke har andre ting å gjøre og da kan det hende at man synes at serien er interessant. det er fare for at det samme skjer med BSG Har NRK råd til å sende hele serien av BSG ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 norske kanaler er redde for sci-fi, men det er mer enn nok nærder i norge for at star trek, stargate og battlestar galactica kan ha nok seere, men det tar en stund før nok folk får med seg dem. spesielet da de ikke kjører samme reklame kampanje som de gjør for lost, rome, prison break osv. hadde de satt en star trek serie til 21:30 på en verdag ville den kunne fått mange seere. men å sende en serie sånn ca. 13:00 på en søndag, så lege det ikke er sport osv funker ikke Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 tileggsoplysnig : tvnorge rotet med startrek alt fra ettrmigstid på søndag til nattestid på mandag. hvem følger med da ? jeg har foresten ikke direkte tilgang til tvnorge enda. har også lurt på om tvmediet ( som tv2 ,tvnorge os.v . ikke filmprodusentene ) driver en slag reklame for å få oss forbrukere til å kjøpe resten av serien side de vanligvis bare sender deler av hele serien f.eks tv2 og startrek. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ser episode 13 av sesong en nå, og må si at dette er en av de bedre seriene jeg har sett... Må virkelig skaffe sesong 2. Også må jeg spørre (siden jeg ikke gidder å lese så mye).. Hva skjedde/skjer med sesong 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå