Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som at Battlestar har problemer med seertallene i USA. I januar blir den flyttet til seint på søndag kveld/tidlig natt, og mange mener det er en dødsdom. Nå veit jeg ikke om det som på engelsk kalles ratings er det samme som seertall, men de er veldig lave, under halvparten av det de var for miniserien.

7570886[/snapback]

Skjønner ikke hvordan det skal være mulig, sesong 3 er jo konge :(

 

Synd jeg ikke bor i USA, selv om ikke en seer mer hadde gjort så stort utslag^^

 

Skulle gjerne sett en sesong 4 og 5 av den serien jeg, så sant de klarer å holde kvaliteten oppe.

Lenke til kommentar
Virker som at Battlestar har problemer med seertallene i USA. I januar blir den flyttet til seint på søndag kveld/tidlig natt, og mange mener det er en dødsdom. Nå veit jeg ikke om det som på engelsk kalles ratings er det samme som seertall, men de er veldig lave, under halvparten av det de var for miniserien.

7570886[/snapback]

Tragisk.. :cry::no:

Når de endelig klarte å holde nivået stabilt høyt i en lengre periode, skjer dette.

Lenke til kommentar
For de som ikke har fått det med seg: Battlestar Galactica blir film (dagbladet) Orginal artikkel Geekmonthly

7599570[/snapback]

Det kan bli bra, og ikke fullt så bra.

 

beholder de de samme skuespillerne?

 

hva blir i såfall forskjellen fra miniserien som de sendte i 2003?

 

den sesong 3 promoen frister meg til å starte å se sesong 3 på nytt - igjen.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
hvor mange  sesonger  er  det  egentlig  av BSG ? NRk 2 holder  på med  sesong 2.

 

hvilke andere  kanaler  (som jeg ikke får  inn via vanlig  antenne ) er det som sender denne serien?

7600155[/snapback]

 

BSG sendes på Sci-Fi channel i USA, og på SkyOne i England. Etter at sesongen er ferdig selges den vidre til andre kanaler, omkring i verden.

Lenke til kommentar

jeg tviller dog at nrk gidder å sende alle sesongene av BSG.

vil dette ødelegge for intressen for denne serien.

 

bare sa hva tv2 gjorde med star treek. hvorfor ble ikke de andre serien av startreek sendt ?

 

det blir lit volsomt vis man må ivistere i parabol uten å vere sikker på om man får tilgang til de rette kanalene bare for en ekel serie.

desverre ser det ut som om det er det som skjer.

 

de som har disse kanalen fra før er i grunnen ganske heldige .

Lenke til kommentar
En klassiker av en sesongavslutning.

7529170[/snapback]

 

Si meg, har du drukket? Det er fortsatt 9 episoder igjen av S3 :)

 

Til den som dro opp det med ratings, både ja og nei, seertall bestemmer ratingen - høyere seertall = høyere rating, MEN! Sci-fi er abbonent kanal, de er ikke heldekkende (i den forstand at alle i USA med vanlig kanal oppsett har Sci-fi) så ratingen vil aldri bli like høy for BSG som f.eks Lost.

 

På den annen side så håper jeg Sci-fi gir fra seg BSG eller SkyONE i England inngår samarbeid med Sci-fi rundt produksjonen som de gjorde med S1 (hvor S1 også ble sendt 3-4 måneder tidligere i England).

Lenke til kommentar

lit tilbake til startrek. når jeg tenker meg om så ble jo episodene sendt på ettermiddagene på søndag.

et tidspunkt da få brydde seg om å se på tv .

 

da blir spørsmålet om det er så mange som i utgangspunktet er interessert

da ser man på tv fordi man ikke har andre ting å gjøre og da kan det hende at man synes at serien er interessant.

 

det er fare for at det samme skjer med BSG

Har NRK råd til å sende hele serien av BSG ?

Lenke til kommentar

norske kanaler er redde for sci-fi, men det er mer enn nok nærder i norge for at star trek, stargate og battlestar galactica kan ha nok seere, men det tar en stund før nok folk får med seg dem.

 

spesielet da de ikke kjører samme reklame kampanje som de gjør for lost, rome, prison break osv.

 

hadde de satt en star trek serie til 21:30 på en verdag ville den kunne fått mange seere.

men å sende en serie sånn ca. 13:00 på en søndag, så lege det ikke er sport osv funker ikke

Lenke til kommentar

tileggsoplysnig : tvnorge rotet med startrek alt fra ettrmigstid på søndag til nattestid på mandag. hvem følger med da ?

 

jeg har foresten ikke direkte tilgang til tvnorge enda.

 

har også lurt på om tvmediet ( som tv2 ,tvnorge os.v . ikke filmprodusentene ) driver en slag reklame for å få oss forbrukere til å kjøpe resten av serien side de vanligvis bare sender deler av hele serien f.eks tv2 og startrek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...