Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trengs vel strengt tatt ikkje å brukes spoiler tags så lenge serien/episodene har gått sin gang på TV, da får det heller vere opptil hver enkelt bruker å gå inn her på eget ansvar syns eg ;)

7434641[/snapback]

 

men hva med de som ikke har sett alle episodene ennå? såvidt jeg vet har de ikke begynt å vise sesong 3 på nrk2 ennå..

Lenke til kommentar

Slik eg har sett det i andre tråder her på forumet. td. Lost og Prison Break har det ihvertfall fungert slik at sålenge serien er gått på lufta i USA er det bare til å kjøre på.

 

Men eg har ingenitng i mot at tråden for spoiler regler altså, eg har brent meg eg også i denne og andre tråder, og det er ikkje særig artig. Så da for trådstarter vurdere noen slike regler om fleiretallet stemmer for det. For min del er det akkyrat det samme :)

Lenke til kommentar
da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda

7458301[/snapback]

hvormange episoder er det i sesong1 du har da? evnt hva heter de 3 første?

 

Dagens episode var litt kjedlig men følte ikke at den var ubrukelig.. en god fyller episode egentlig .. tokk opp 2 tema jeg egentlig har lurt litt på ..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mat og radioaktivitet i rommet
Lenke til kommentar
da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda

7458301[/snapback]

hvormange episoder er det i sesong1 du har da? evnt hva heter de 3 første?

 

Dagens episode var litt kjedlig men følte ikke at den var ubrukelig.. en god fyller episode egentlig .. tokk opp 2 tema jeg egentlig har lurt litt på ..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mat og radioaktivitet i rommet

7462186[/snapback]

 

det er 13 episoder og de 3 første heter 33, water og bastille day

Lenke til kommentar
da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda

7458301[/snapback]

hvormange episoder er det i sesong1 du har da? evnt hva heter de 3 første?

 

Dagens episode var litt kjedlig men følte ikke at den var ubrukelig.. en god fyller episode egentlig .. tokk opp 2 tema jeg egentlig har lurt litt på ..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mat og radioaktivitet i rommet

7462186[/snapback]

 

det er 13 episoder og de 3 første heter 33, water og bastille day

7462257[/snapback]

Da er det uten Miniserien ja .. for Episoden som heter 33 er episode nr3 / første epsiode etter miniserien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...