Sodd Ball Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har ikke Adama et fantastisk smil :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Har ikke Adama et fantastisk smil :!: 7433289[/snapback] livet er ikke det samme uten. edit: Jeg har nevnt dette før i denne tråden men jeg sier det igjen: Bruk spoilertags Endret 5. desember 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Trengs vel strengt tatt ikkje å brukes spoiler tags så lenge serien/episodene har gått sin gang på TV, da får det heller vere opptil hver enkelt bruker å gå inn her på eget ansvar syns eg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Trengs vel strengt tatt ikkje å brukes spoiler tags så lenge serien/episodene har gått sin gang på TV, da får det heller vere opptil hver enkelt bruker å gå inn her på eget ansvar syns eg 7434641[/snapback] men hva med de som ikke har sett alle episodene ennå? såvidt jeg vet har de ikke begynt å vise sesong 3 på nrk2 ennå.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Slik eg har sett det i andre tråder her på forumet. td. Lost og Prison Break har det ihvertfall fungert slik at sålenge serien er gått på lufta i USA er det bare til å kjøre på. Men eg har ingenitng i mot at tråden for spoiler regler altså, eg har brent meg eg også i denne og andre tråder, og det er ikkje særig artig. Så da for trådstarter vurdere noen slike regler om fleiretallet stemmer for det. For min del er det akkyrat det samme Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Samme her også Jeg pleier alltid bare å holde meg unna den aktualle tråden hvis jeg ikke har sett episoden enda. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Samme her også Jeg pleier alltid bare å holde meg unna den aktualle tråden hvis jeg ikke har sett episoden enda. 7435046[/snapback] i de trådene dere referererer til er det klare regler hva angår spoilere/spoilertags og det er det ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Og derfor er det heller ingen påbud om bruk av spoilertags sånn sett..men PM trådstarter og få han til å innføre noe lignende. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ilpostino: Rimelig dumt av deg å se i tråden om du ikke har sett ferdig alle episodene, egentlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ilpostino: Rimelig dumt av deg å se i tråden om du ikke har sett ferdig alle episodene, egentlig. 7435286[/snapback] det har jo vært endel tillegsinfo jeg har kommet over i denne tråden da.. som feks at det skal lages en spinnoff. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 skal begynne å se serien(glemte det hele tia når den gikk på nrk2) skal man først se Mini serien før man begynner på sesong 1? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er meninga det ja, grunfreak19. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda 7458301[/snapback] Er det den "norske" sesong 1, så følger miniserien med, afaik. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda 7458301[/snapback] hvormange episoder er det i sesong1 du har da? evnt hva heter de 3 første? Dagens episode var litt kjedlig men følte ikke at den var ubrukelig.. en god fyller episode egentlig .. tokk opp 2 tema jeg egentlig har lurt litt på .. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mat og radioaktivitet i rommet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda 7458301[/snapback] hvormange episoder er det i sesong1 du har da? evnt hva heter de 3 første? Dagens episode var litt kjedlig men følte ikke at den var ubrukelig.. en god fyller episode egentlig .. tokk opp 2 tema jeg egentlig har lurt litt på .. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mat og radioaktivitet i rommet 7462186[/snapback] det er 13 episoder og de 3 første heter 33, water og bastille day Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Synes denne dro handlignen veldig mye videre. Den var virkelig, og vi fikk endel ny info. Om the other 5 models, hybrids, og lokalisjon av earth. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Synd at Kat døde. Hun var en veldig bra skuespiller og en spesiell karakter i serien.. Eller veldig bra episode. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 da må jeg vente på den da, fikk sensong 1 i dag, men har ikke fått miniserien fra play enda 7458301[/snapback] hvormange episoder er det i sesong1 du har da? evnt hva heter de 3 første? Dagens episode var litt kjedlig men følte ikke at den var ubrukelig.. en god fyller episode egentlig .. tokk opp 2 tema jeg egentlig har lurt litt på .. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mat og radioaktivitet i rommet 7462186[/snapback] det er 13 episoder og de 3 første heter 33, water og bastille day 7462257[/snapback] Da er det uten Miniserien ja .. for Episoden som heter 33 er episode nr3 / første epsiode etter miniserien Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 fant det ut, da jeg så miniserien og første episode av sesong 1 i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå