Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Skuffende? Synes det har vært høydepunkt etter høydepunkt jeg.

 

Hvilke høydepunkt er det? Alle de unike innblikkene i psykene til de forskjellige aktørene? Eller kanskje hvordan det psykososiale livet til folkene i flåten har forandret seg til det verre i hver episode?

Hele greien har bare vært en "budsjett-innsparing" etter den andre. Første episoden hvor vi virkelig fikk litt action var når de angrep ress. skipet. Det var gøy det.

 

Jeg ser ikke bare på slagene i serien heller jeg da. Den dype karakterutviklingen, politikken ol. er det som får denne serien til å virkelig skille seg ut fra andre sci-fi serier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om 4x10 og serien så langt

 

Har ikke ord for denne episoden ... Elsket hvert eneste sekund, og avslutningen var på en måte skuffende og fantastisk på samme gang. Måten kameraet bevegde seg med alle hovedpersonene i hvert sitt fokus fikk meg til å tenke på hvordan serien har forandret seg fra dens start.

 

Syntes forøvrig sesongen har vært helt genial, og om det er pengeinnsparing eller ikke når det er mye drama og karakterutvikling, så driter jeg i det - det er ikke kun en actionserie, det har vel de fleste forstått?

 

Dette blir en lang og smertefull ventetid på det som i mine øyner er den beste serien noen sinne. Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg nå... heldigvis ny sesong av weeds på tirsdag :)

 

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Nettopp flist gjennom 7-8-9 og 10 og kunne endelig trygt begynne å lese litt her igjen!!!

 

Litt dårlig gjort otth og spoile mot den gamle serien på den måten.. Var ikke interressert i å lese det, og siden alle andre spoilere inneholdt spoilere om de episodene så langt så åpnet eg din og.... :(

 

 

Gleder meg som en unge til resten! Godt å få en serie med en slutt! Ikke som normale serier med andre ord!!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hey

 

Har nettopp kjøpt den første sesongen for å se hva detta var... og er frelst :D

 

Men lurer på litt... hvor mange sesonger er det? har serien en slutt... håper ikke det er som Prison Break og Lost hvor alle sesongene ødelegger serien totalt, for jeg hørte att serien forfaller en del etter de 2 første sesongene.

Noen som kan bidra me litt info?

Står sikkert noe om det men håper jeg slippe å skumme gjennom 40 sider :)

Endret av Amaru
Lenke til kommentar
Velkommen til BSG-universet :)

 

Sesong 5 starter i januar og blir den siste sesongen. Det har vært planlagt en stund at det er den siste sesongen, og med tanke på den fremdriften det var i sesong 4, så tror jeg nok det bilr en skikkelig slutt.

En liten korreksjon, det er siste halvdel av sesong 4, ikke sesong 5 :)

Ah, såpass ja. Tåpelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...