Aisutora Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg kjøpte meg nettopp et Fire Wire kort til PC'en, men jeg får det ikke til å virke. Har Windows XP Pro. Kortet heter" IEEE 1394" Low Profile PCI Card. Jeg sjekket litt på nettet og der stod det at Windows XP hadde innebygd DV Camcoder, det er alt jeg vet. Noen som har noen ide om hvorfor det ikke virker? Da jeg koblet til kortet kom det ikke opp "Found new hardware". Prøvde å ta det ut og i igjen i tilgfelle det ikke var skikkelig plugget i, men det var det. Noen ide? Her er litt info som stod om kortet: "Firewirekort (IEEE-1394) med 3 porter. OHCI-kompatibel. 100, 200 og 400 Mbps for PCI-port. Perfekt for f.eks. videokamera med DV-kontakt. Last over dine filmsekvenser til din PC og rediger med den medfølgende programvaren (engelsk). Du kan også konvertere sekvensene til mpg/mov/avi/rm/wmw m.fl. filformat til f.eks. Internett. Passer alt utstyr som støtter IEEE-1394 (såkalt firewire). Leveres med 1 stk 6/4 firewirekabel og programvare for videoredigering. Krever Windows 98SE eller senere." Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Vanskelig å si, men du kan prøve en annen kortplass. Etter at du har satt i kortet, får du noe utropstegn i Device Manager/Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå