Pilot_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er et rått program!Adam og Jamie er ganske morsome, men de ser nerdete ut Kule dokker de lager av en spessiel gele... Morosamt da de prøvde å kutte av et hue med takvifte! :!: De har èn dukke, og den heter Buster Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Adam og Jamie er ganske morsome, men de ser nerdete ut k Mythbusters må være en av de beste TV-programmene noensinne Discoverys jackass (ikke at jeg noen gang har syntes jackass har vært så veldig morsomt da men) Endret 9. juni 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Høyrest ut som eit artig program. Ingen som kunne tenkt seg å komme med eit par eksempler på kva programmet går ut på? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Høyrest ut som eit artig program. Ingen som kunne tenkt seg å komme med eit par eksempler på kva programmet går ut på? De finner en myte, om det er sant at bilen blir renere om man vasker den med Cola. Så tester de den og finner ut om den er sann eller usann Edit: For eksempel Endret 9. juni 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Dette er faktisk et av veldig få programmer som jeg må ha med meg, har alle programmen på maskinen . Pluss at jeg blir sittende og se på de episodene som går nå om dagen, selv om jeg har sett det et par ganger før... Edit: Og så har vi et annet stort pluss med programmet: Kari Byron Endret 9. juni 2005 av Manx Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (...)Edit: Og så har vi et annet stort pluss med programmet: Kari Byron Helt enig! Dama er lekker! http://img92.echo.cx/img92/7976/karibyronm...sbeattherad.jpg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er et rått program!Adam og Jamie er ganske morsome, men de ser nerdete ut Kule dokker de lager av en spessiel gele... Morosamt da de prøvde å kutte av et hue med takvifte! :!: De har èn dukke, og den heter Buster i know, but, de lager jo og slike av gele for å teste åssen det hadde skjedd på mennesker... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (...)Edit: Og så har vi et annet stort pluss med programmet: Kari Byron Helt enig! Dama er lekker! http://img92.echo.cx/img92/7976/karibyronm...sbeattherad.jpg Freaker er alt jeg har å si Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (...)Edit: Og så har vi et annet stort pluss med programmet: Kari Byron Helt enig! Dama er lekker! http://img92.echo.cx/img92/7976/karibyronm...sbeattherad.jpg Freaker er alt jeg har å si Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Høyrest ut som eit artig program. Ingen som kunne tenkt seg å komme med eit par eksempler på kva programmet går ut på? Hmm, kan virkelig en cd eksplodere i en cd-rom, vel noen mener så... la oss teste! 1) prøv med vanlig cd-rom 2) prøv med en cd-rom med utvidet motor 3) prøv med en drill som tar 50 000 RPM <--der eksploderte den og fyllte opp en gelatin-dokke med masse fragmenter... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mitt favorittprogram sammen med scrapheap av de eldre seriene. Er teknofrak selv slik som de to der, så kjenner meg igjen på endel ting :-) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fett program Så igår når de skulle sprenge et hus med insektsspray. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Discovery er definitivt den beste tv-kanalen og Mythbusters er et av de beste tv-programmene som går på tv nå. Har sett de fleste episodene opp til flere ganger, men ikke alle av de nyeste. Var reklame om at de hadde begynt å sende nye episoder, men da jeg skulle se dem så hadde de begynt å sende repriser allerede. Heldigvis har jeg fått med meg 3 av de nye episodene denne uken. Scrapheap og american chopper osv er også blandt mine favorittserier. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Morsomste hittil var da de gikk grundig til verks for å rense ut størknet betong fra en tank. Å kalle det vitenskapelig (noen gjør faktisk det) er helt på jordet, men underholdningsfaktoren kan bli ganske høy med de gutta. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Syns trekanonen var ganske bra. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, "Mythbusters" og "American Chopper"!! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Veldig morsomt ja. Men veeldig plagsomt at de spammer med repriser. Og jeg kan ikke fordra Kari Byron, alle de nye er så vanvittig irriterendes. Spesielt når de prøver å være morsomme. Så idiotisk når de prøve tortur redskaper, og Kari fikk helt sammenbrudd, tåpelig Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Morsomt at de kjører rundt i en seagate lastebil, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå