Gå til innhold

Mythbusters på Discovery

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe, har sett alt som har gått på Discovery Europe... og har lasta ned de andre som har gått i USA...

BTW; sitter og laster ned nå "David Letterman 23 mai, med the Mythbusters" må sees! hehe lurer på hvordan de er i "søkelyset"... var jo sjokk både for dem og Discovery også at showet ble så populært

Jeg husker den gangen de monterte en 10hk motor på en vaskemaskin

:!: mine favoritter er nå de får ting til å EKSPLODERE! :thumbup:

Og når de mobber barten til Jamie..... med hånda foran munn... brawbrawbraw... lol

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Mythbusters er en genial serie, var tøff da de sprengte sementbilen med flere hundre kilo anolitt :w00t:

ser av og til på det, men det er kun flaks at eg kommer bort på discovery til de tider... hvilke tid på døgnet går det egentlig, går det hver dag?

Hverdager klokka 8 ;)

Endret av zokra
Lenke til kommentar

Den serien er bare genial ja, som sagt tidligere. Prøver å få med meg deg hver dag, men nå for tiden er det jo bare repriser, og de har jeg sett flesteparten av. Alltid gøy når de finner ut at noe ikke funker, og bestemmer seg for å sprenge det :D

Lenke til kommentar

Det er dessverre ikke så mange episoder... jeg snakka med Adam om det (nei du leste ikke feil, hehe) fordi det er så mye arbeid med hver myte, og det gjør det aller meste selv. Derfor fikk de også med seg de såkalte "junior mythbusters" Scottie, Kari, Tori osv.

Og bare halve sesong to er vist her i landet... det ligger mer på nettet.

hvilke tid på døgnet går det egentlig, går det hver dag?

Mandag-Fredag 20.00 og 01.00, og lørdager 15.00 :thumbup:

Tror jeg har sett alle episodene hvertfall 3 ganger :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Helt genialt. Gleder meg til nye episoder.

Det jeg liker er at de på død og pine skal få til myten, selvom de overdriver det hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...