guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen andre enn meg som ser på denne serien? :!: Let's talk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har to sesonger på PC-en, er stor fan. Adam pwns all. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mythbusters er konge Jeg husker den gangen de monterte en 10hk motor på en vaskemaskin Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) hehehe, har sett alt som har gått på Discovery Europe... og har lasta ned de andre som har gått i USA... BTW; sitter og laster ned nå "David Letterman 23 mai, med the Mythbusters" må sees! hehe lurer på hvordan de er i "søkelyset"... var jo sjokk både for dem og Discovery også at showet ble så populært Jeg husker den gangen de monterte en 10hk motor på en vaskemaskin :!: mine favoritter er nå de får ting til å EKSPLODERE! Og når de mobber barten til Jamie..... med hånda foran munn... brawbrawbraw... lol Endret 8. juni 2005 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 åh, det er morro, så det på hotell en gang Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 åh, det er morro, så det på hotell en gang Bare èn gang? Harru'kke Discovery? Du kan laste ned fra P2P også... men med en dårlig amerikansk kommentator... istedet for han morsomme briten Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jeg så det flere ganger a v var på hotell da vi kløpte canala gigital, men dritten funka ikke, så vi ga opp :/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det beste programmet jeg har sett på lenge. Måtte de aldri gå tom for myter Lenke til kommentar
W Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mythbusters er konge Jeg husker den gangen de monterte en 10hk motor på en vaskemaskin Den episoden var konge! Mythbusters er bare genialt! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mythbusters er bare genialt! Indeed Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ser av og til på det, men det er kun flaks at eg kommer bort på discovery til de tider... hvilke tid på døgnet går det egentlig, går det hver dag? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Mythbusters er en genial serie, var tøff da de sprengte sementbilen med flere hundre kilo anolitt ser av og til på det, men det er kun flaks at eg kommer bort på discovery til de tider... hvilke tid på døgnet går det egentlig, går det hver dag? Hverdager klokka 8 Endret 9. juni 2005 av zokra Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Så på det i går!! De testa ut uttrykket "Needle In A Haystack" Endret 9. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den serien er bare genial ja, som sagt tidligere. Prøver å få med meg deg hver dag, men nå for tiden er det jo bare repriser, og de har jeg sett flesteparten av. Alltid gøy når de finner ut at noe ikke funker, og bestemmer seg for å sprenge det Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Det er dessverre ikke så mange episoder... jeg snakka med Adam om det (nei du leste ikke feil, hehe) fordi det er så mye arbeid med hver myte, og det gjør det aller meste selv. Derfor fikk de også med seg de såkalte "junior mythbusters" Scottie, Kari, Tori osv. Og bare halve sesong to er vist her i landet... det ligger mer på nettet. hvilke tid på døgnet går det egentlig, går det hver dag? Mandag-Fredag 20.00 og 01.00, og lørdager 15.00 Tror jeg har sett alle episodene hvertfall 3 ganger :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg elsker Mythbusters! Nøyaktig slik jobb kunne jeg tenkt meg senere i livet. Jeg digger humoren til Adam. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Elsker Mythbusters . Ler fortsatt av høydepunkter som når Adam brente av seg halve håret og hans imitasjon av gelehodet under mordervifteforsøket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Helt genialt. Gleder meg til nye episoder. Det jeg liker er at de på død og pine skal få til myten, selvom de overdriver det hehe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er et rått program! Adam og Jamie er ganske morsome, men de ser nerdete ut Kule dokker de lager av en spessiel gele... Morosamt da de prøvde å kutte av et hue med takvifte! :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det jeg liker er at de på død og pine skal få til myten, selvom de overdriver det hehe Sementbil, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå