leifeinar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 kabinettviftene mine bruker 2 pin, og jeg tenkte og sette på en vifte regulator men den har 3 pin. finnes det overganger? linker er altid bra Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 og bruk helst litt loddetinn også.. limpistol lim isolerer godt nok, bare pass på at du ike kortslutter ledingene... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 skjønnte ikke helt dette klipp og lim? strømm kabelen har 2 kabler en gul en svart. vifta har 3 gul, svart og rød Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er dette et skjermkort/chipset vifte eller? Hvis du snakker om at det er samme kontakter, men det mangler en kabel, så kan du bare glemme det... Det går fint å koble opp uten den midterste kabelen. Det er bare en sånn sak som sender signal til mobo for å registrere RPM. klipp og lim metoden : Klipp av kontaktene, fjern 2cm av isolasjon, tvinn gul med gul, svart med svart, og teip dem igjen (hver for seg)... Vips så har du bytta kontakter. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 det er kabb viftene i artic cooling kabinettet mitt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 takk, da var problemet ordna. gule ledning ble klipt bort og svar og rød spleisa. tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå