santana89 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har denne da, og den lager noen brumme lyder(ikke noe spess) og noen summe(suse) lyder. det skal jo være normalt? det skal jo være normalt at psu'er lager litt rare lyder noen gang, så lenge den virker, pcen ikke blir restartet, og viftene går fint rundt. Ikke sant? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har en Aspire 500W, og har hatt den i snart 1 år. Min har aldri laget noen brumme lyder eller lignende. Kanskje viftene i den som begynner og bli slitne? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 har jeg rett på ny en da fra butikken! kjøpte pcen komplett for 2 mnd siden. men den høres ikke høyt, så jeg har kanskje ikke noe spess bevis da? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis det ikke er noen problemer, eller at den ikke fungerer som den skal, så har du krav på ny. Du kan jo f.eks sende en mail til forhandleren din, og spørre om dette er normalt, og hvordan du evt. kan fikse det uten at det går ut over garantien. Kan hende de sender en ny. (Spørs litt hvem du kjøpte maskinen fra). Iallefall, eneste lyden jeg hører fra PSU er at det blir blåst ut luft. Ikke noen brumme eller suse lyder. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Brummelydene er nok fra trafoen...helt ufarlig... Suselydene må da vel være fra viftene? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 du svarte rett på spørsmålene mine;) thx...trodde det jeg også=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå