Nitrisious-E Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har ett ATI Radeon 9600XT, og 5-10 min. etter at jeg har slått av PC'en så begynner vifta å surre? Hva i allverden kommer dette av? Kan ikke huske den har vært sånn før inntil en stund siden. Er skikkelig irriterende visst jeg har glemt å slå av PSU'en.. Alt av innslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 deeeeeeettt spøøøøøkkeeeeerrrr!!! neida skal jeg være ærlig har jeg ingen anelse om hva dette kan være. kanskje du har litt ekstra elektrisitet som setter i gang vifta? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er ikke en sikkerhet da? Slik som en turbotimer til bil.. gjør slik at oljen pumper rundt i turbo og motor for å avkjøle etter man har slått av motoren.. Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Er ikke en sikkerhet da? Slik som en turbotimer til bil.. gjør slik at oljen pumper rundt i turbo og motor for å avkjøle etter man har slått av motoren.. Ja jeg har tenkt på dette.. Men om denne kjølinga står på konstant i ett døgn etterpå, osv. ikkesant, så kom jeg frem til at det ikke var dette alikevel. Etter jeg har slått av knappen bak på PSU, så går den noen sekunder, og jeg hører vifta daler ned til stille. Synes dette er kjempe merkelig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå