yahord Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg har en helt ny PC, som jeg fikk gjennom jobben. Eneste problemet er at det er en Dell. Siden Dell er umulig å ha med å gjøre så vet jeg ikke noe særlig om dataen min, bortsett fra det aller mest grunnleggende. Jeg vurderer i hvert fall å kjøpe mer ram. Jeg har DDR SDRAM II 512 mb, men jeg aner ikke hvilken type det er. Hvordan finner jeg ut om det er 3200,3400 eller 6400? Hvordan finner jeg det i så fall ut? Endret 8. juni 2005 av yahord Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvilken CPU har du. Finne du ut det, så finner du ut frekvensen på minne. For du kan banne på at Dell ikke har gitt deg noe mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Last ned CPU-Z fra www.cpuid.com Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hm, prøv et program som heter "Evrest" elns Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Everest www.lavalys.com Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Eller bare åpne kabinettet å se hva som står på rambrikkene. Lenke til kommentar
yahord Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har everset. Men jeg klarer ikke å finne et sted hvor det står... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Under "Motherboard" -> "SPD" finner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå