SAT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har nettopp fått meg en Dell I9300. Alfakrøllen fungerer ikke på denne, alle andre knapper fungerer. Noen som har et forslag på hva som kan være gale? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har nettopp fått meg en Dell I9300. Alfakrøllen fungerer ikke på denne, alle andre knapper fungerer. Noen som har et forslag på hva som kan være gale? Har du norsk tastaturoppsett på? Da er @ på SHIFT+2 og ikke ALTGR+2 Lenke til kommentar
SAT Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Har norsk tastatur oppsett, men verken Shift + 2 , Alt+Ctrl+2 eller Alt Gr + 2 fungerer. Lenke til kommentar
ols Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du har altså både norsk tastatur OG norsk tastaturoppsett (språk) i windows? Lenke til kommentar
thorjak Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 På min 6000 er det Alt Gr + 2 Lenke til kommentar
SAT Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jepp har rett oppsett for tastatur og tastaturoppsett. Skal prøve å oppdatere driverene eller ringe Dell i morgen. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jepp har rett oppsett for tastatur og tastaturoppsett. Skal prøve å oppdatere driverene eller ringe Dell i morgen. Hvis det ikke ordner seg kan du jo be om å få et nytt tastatur. Det er ganske lett å skifte. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har og det samme problemet. Det oppstår når jeg skal registrere meg på DMX (Dell Media eXperience). Alfakrøllen fungerer utenom, men det går ikke an med ctrl + v... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå