tiLc Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei, jeg har et stort problem med skjermkorttet mitt, Jeg har powercolor x800 pro 256 mb. Jeg hadde pcen på stua en helg og så flytta jeg den på rommet mitt etter det, og skrudde den på igjenn så var den som den skulle, _Men_ så når jeg skrudde på pcen på morgenen etter den dagen så var Alt helt rart! Skjønte ikke no, alle fargene var negative på en måte, så jeg prøvde og mekke på instillinger osv, men funka ikke, så prøve jeg og innstalere ny skjermdriver men det var fortsatt det samme shitten! så prøvde je har bytte skjerm for og sjekke om det var skjermen men det var det samme på den skjermen jeg prøvde, så bytta jeg tilbake til det gamle skjermkortet mitt og da funka alt helt bra. alle fargene var vanlige igjenn. Så noen som kanskje vet hva som Feiler skjermkortet mitt? Trenger Seriøst hjelp her! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sjekket alle pinnene i kabelen? eller om det sitter fast noen pinner i skjermkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå