machina_2 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er ute etter et 5.1 headset som primært vil bli brukt til gaming, musikk. Jeg er veldig interessert i å ha drit bra lyd da jeg mener at dette er halve spill opplevelsen. Har 5.1 høytalere fra før. Er det noen som kan gi seriøse tips om hvilke hodetelefoner jeg kan kjøpe? må være 5.1. Samme hvilket produsent bare det er feeeeet lyd i dem Har foresten sett litt på Zalman Theatre 6 (ZM-RS6F) Surround hodetelefoner, men forstår at det er blandede oppfatninger av dens kvalitet. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er veldig interessert i å ha drit bra lyd da jeg mener at dette er halve spill opplevelsen. Da velger du en vanlig hodetelefon fremfor en surroundhodetelefon Lenke til kommentar
Soulforged Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Finnes ikke 5.1 headset med "drit bra lyd" eller "feeeet lyd" etter min mening, de fleste egner seg hverken til spill og hvertfall ikke til musikk. Vil du virkelig ha fet lyd som funker bra til spill og musikk så sjekk ut Beyerdynamic DT770-80 Pro. Dette er kanskje den ultimate gaminghodetelefonen som er. Koster rundt 2000 spenn. Merk at denne ikke er 5.1. Hvis du ikke vil punge ut 2000 spenn, så anbefaler jeg deg å bruke det du tenkte du skulle betale for et 5.1 headset på et vanlig stereoheadset istedet, du får mer ut av det, mye bedre lyd f.eks. Men hvis du absolutt skal ha 5.1 headset så kan du sjekke ut http://www.tubesurround.com/ Lenke til kommentar
jass Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg er veldig interessert i å ha drit bra lyd da jeg mener at dette er halve spill opplevelsen. Da velger du en vanlig hodetelefon fremfor en surroundhodetelefon Enig Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 HEELT ENIG! Ikkje kjøp 5.1 hodetelefoner! Faktisk lyver di når di sier 5.1 for de er 5.2 siden de er 1 bass i både L og R... Men jeg syns du burde kjøpe eit vanlig headsett... Du hører mye bedre i eit vanlig headset hvor lyden kommer fra i gode spill som feks. CSSource. der du hører lavere eller høyere lyder alt etter som hvor lyden kommer fra og dette vil jeg regne som de nærmeste du kan komme GOD surround i hodetelefoner pr dags dato... Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er ute etter et 5.1 headset som primært vil bli brukt til gaming, musikk. Jeg er veldig interessert i å ha drit bra lyd da jeg mener at dette er halve spill opplevelsen. Har 5.1 høytalere fra før. Er det noen som kan gi seriøse tips om hvilke hodetelefoner jeg kan kjøpe? må være 5.1. Samme hvilket produsent bare det er feeeeet lyd i dem Har foresten sett litt på Zalman Theatre 6 (ZM-RS6F) Surround hodetelefoner, men forstår at det er blandede oppfatninger av dens kvalitet. Media-tech fra computerpartner.no er knallbra .... bare husk å koble dem via den medfølgende forsterkern .. makan til lyd skal man lete lenge etter for ca 700 kroner. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvis du skal ha bra lyd i et headsett så burde du koble det via en forsterker. Jeg merka en stor forskjell når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå