hanekam Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 som i topicen så får jeg 9000kr av staten pga dysleksi. jeg står selv fritt til å velge maskin, men hvet ikke helt hva jeg skal satse på. batteri leve tiden er viktig. og trenger også et skjrmkort som klarer litt spill, ( cs etc) maskinen må også ha minimum 512mb ram. og en god harddisk.. noen som har noen bra forslag..?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva med denne: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=N...rbare&SiteId=no til 10000 kr. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 det som er synd er at jeg får en lapp av de som jeg skal levere i butikken som er god for 9000kr og det er vist ikke mulig å legge til mere penger selv.. buhu.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 det som er synd er at jeg får en lapp av de som jeg skal levere i butikken som er god for 9000kr og det er vist ikke mulig å legge til mere penger selv.. buhu.. Jeg vet mange som har lagt i penger selv på pc dem får fra HMS. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 En venn av meg fikk 15.000 til lappis, så spytta familien inn litt selv. Han fikk en rimelig hårete DTR på den tid (noen år tilbake) Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jeg har også dysleksi. Men jeg fikk ikke data pga at de mente det var bra nok muligheter på den skolen jeg gikk.. huff jeg kunne virkelig trenge en bærbar pc Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hm, er det ikke 10 000 ? 9000 for stasjonær pc, og 10 000 for bærbar ? Sånn er/var det hvertfall for en jeg kjenner. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hm, er det ikke 10 000 ? 9000 for stasjonær pc, og 10 000 for bærbar ? Sånn er/var det hvertfall for en jeg kjenner. Jeg fikk brev igår fra HMS. Jeg får laptop til 9000,- evt det jeg måtte ønske og legge til selv. Før så var det mer, men nå mener jeg at det er 9000,- for alle. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) ok. Kan hende det er endret. Men du får altså ikke brukt denne lappen på et postkontor da du skal hente pc ? Ikke hvis nettshop'n forsikrer folka at det er en bærbar pc engang ? Endret 9. juni 2005 av espennyh Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 kan på det sterkeste anbefale en Apple/Mac. Knallbra til surfing/MSN/Office, men da må du ofre spillergleden og punge ut litt ekstra selv. Lenke til kommentar
runel Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 kan på det sterkeste anbefale en Apple/Mac.Knallbra til surfing/MSN/Office, men da må du ofre spillergleden og punge ut litt ekstra selv. I utgangspunktet skal vel ikke staten betale for spillmaskiner, så ingen skulle vel ha noe stort behov for å bruke mer enn 9000 kr som allerede er sponset av skattebetalerne på bærbar PC... Alle bærbare PC`er greier Word, som er utgangspunktet for utdeling av slike maskiner Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ok. Kan hende det er endret. Men du får altså ikke brukt denne lappen på et postkontor da du skal hente pc ?Ikke hvis nettshop'n forsikrer folka at det er en bærbar pc engang ? Lurer på dette selv. Kanskje man kan fakse nettbutikken og be dem skrive under før de sender? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det som er synd er at jeg får en lapp av de som jeg skal levere i butikken som er god for 9000kr og det er vist ikke mulig å legge til mere penger selv.. buhu.. Du kan legge til så mye penger du ønsker. Det er bare at "lappen" er god for 9000,- Det er bare å legge til Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg kjenner flere som har fått slik lapp, og de har lagt til flere tusen uten problemer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg kjenner flere som har fått slik lapp, og de har lagt til flere tusen uten problemer. Stemmer! Jobber selv i en butikk og det er ikke noen sak å legge til mere selv. Det er bare at det blir sendt regning på 9.000 kr. til HMS og resten må du betale kontant i butikken (evt. kort da ) Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 ok takker.. men hva skal jeg kjøpe? har vært masse diskusjon om hvordan betalingen skal fåregå.. takker for det.. men er det noen forslag i ca 9000kr klassen kan kansje klare å karre meg opp på 12000 men det er maks.. takker for alle svar. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva med denne: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=N...rbare&SiteId=no til 10000 kr. Og hvis maskinen skal brukes på skolen, så ja, da er den du linker til ikke et godt valg vil jeg si. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva med denne: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=N...rbare&SiteId=no til 10000 kr. Og hvis maskinen skal brukes på skolen, så ja, da er den du linker til ikke et godt valg vil jeg si. Åssen er det egentlig med batteri og AMD64? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva med denne: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=N...rbare&SiteId=no til 10000 kr. Og hvis maskinen skal brukes på skolen, så ja, da er den du linker til ikke et godt valg vil jeg si. Åssen er det egentlig med batteri og AMD64? Athlon64 DTR trekker ganske mye strøm, så regn med rundt 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå