osse-mon waits for alice Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Vet at motivet i seg selv er oppbrukt, men jeg liker fargen på blomsten uansett... Bildet er av en blomst i en blomsterpotte jeg hadde på verandaen min. Tatt med et Olympus 740UZ. Noen innspill? (klikkbart) edit 1: et litt mindre bilde edit 2: bildet er totalt ubehandlet Endret 8. juni 2005 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ville flyttet fokuspunk til venstre i bildet, slik at "hovedblomsten"(hehe) ligger litt til venstre. da blir dybden i bildet bedre. Ellers var bildet fint det. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Litt dramatisk som gjør at bildet ikke havner helt i "atter en vanlig blomst" kategorien. Jeg ville beskjært bildet litt i bunnen sånn at den lyseste blomsten ble borte. Ellers så synes jeg den lyse flekken oppe i venstre hjørne tar litt for mye oppmerksomhet. Endret 9. juni 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Så en liten beskjæring hadde gjort susen? I ettertid så jeg også at "hovedblomsten" burde vært flyttet litt til den ene siden, men gjort er gjort... Bildet er ganske OK synes jeg selv, med tanke på at motivet egentlig er en blomst på ca. 1/2 cm Lenke til kommentar
F828 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg for min del ville valgt meg en plante som ikke hadde så mye dødt og vissent. Og OM jeg skulle tatt bilde av en plante med så mye dødt og vissent, ville jeg hatt mer fokus på det. Her blir det bare et element av en plante som har sett sine beste dager, eller lever sammen med en ungkar F828 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Grunnen til at planten ser så vissen ut, er fordi det er så sinnsykt mange "kronblader" på disse blomstene... Blomsten i seg selv er ikke vissen, men på en slik "ekstrem-makro" blir det vanskelig når blomstene er så små... (BTW; jeg er ikke ungkar ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå