q*.-P Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hei noen som har noen tips til hvordan mus jeg skal kjøpe?? trenger en robust mus som tåler å falle i gulvet et par ganger. optisk med kabel*SEFF*. ps. razer og microsoft 4.0 er ikke robust. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Logitech generelt synes jeg lager robuste muser! Min MX700 lever i beste velgående etter å ha fått cola over seg 3 ganger og detti i bakken utallige ganger! =S Endret 8. juni 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
q*.-P Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 fant ngen buttiker som hadde mx700.. noen som har erfaring med noen av raptor musene?? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) optisk med kabel*SEFF*. Hvis du absolutt vil drasse på en kabel så er det vel rimelig greit å sikre så den ikke går i bakken ville jeg trodd... Endret 9. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
q*.-P Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 det som er u-praktisk med tråløs muser er at man må drasse på en høug med batterier og i tilleg henger de. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Noen år siden du har prøvd trådløse mus skjønner jeg Jeg har ikke hatt en batteridrevet trådløs mus på flere år (altså som man må bytte batterier i da). Men altså hvis problemet er at du stadig mister musa på gulvet så er det jo bare å feste ledningen i et eller annet på pulten da så den ikke er lang nok til å nå gulvet når den faller. Endret 9. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 fant ngen buttiker som hadde mx700.. noen som har erfaring med noen av raptor musene?? Kanskje fordi den er litt utgått.. Her er'n: http://www.logitech.no/index.cfm/products/...,CONTENTID=4999 Fulgte med i denne pakka: http://www.logitech.no/index.cfm/products/...,CONTENTID=6831 Uansett var det bare et (dårlig) eksempel! Det jeg mente var at generelt har Logitech muser som tåler litt.. Angående den Raptor'n kjenner jeg en som har den og han har mista den litt i bakken og den er litt slarkete.. Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan gå god for MX700, den har tjent meg trofast i et år nå og har i løpet av den tiden sklidd over bordkanten opptil flere ganger (mouseskates og ratpadz staver glatt) Den overlevde også å bli kastet fire meter igjennom luften og lande rett i veggen (ble faktisk hull i veggen her) uten at de protesterte på noen annen måte en å poppe batteriluken og slippe de oppladdbare batteriene mine bak senga (de har til gode å bli funnet).. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=160 Kjempemus! Litt tungt, så den krever god musematte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå