Gilbert Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 I forbindelse med nettsia mi vil jeg at noen av de som skriver skal få litt mer "journalistisk" bakgrunn. Finnes det noen helgekurs/ligende der man lærer mer om å skrive gode, kritiske artikler og reportasjer? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg vet faktisk ikke om noe slikt, men jeg kan komme med et tips likevel. Hvis du får dem til å lese godt skrevne artikler og reportasjer ofte, vil dette gjerne påvirke måten man selv skriver på. Det å pløye gjennom en avis eller fire daglig er sikkert ikke så dumt hvis man skal få en mer proffisjonell "look" på det man selv skriver. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Post det du skriver her før du legger ut på sida... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Haha, det er nok ikke nødvendig :-P Er ikke de som er storprodusenter av skrivefeil på siden akkurat... :$ Fikk tanken om at et slikt kurs måtte finnes da jeg leste at det skulle arrangeres "novellekurs". Jeg får holde øyne og øre oppe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Friundervisningen etc. har ofte kurs i "kreativ skriving" etc. Tviler på at det finnes helgekurs.. Men det er jo mulig å snike seg innpå bekjente som driver med skriving etc og pumpe dem for den informasjonen de har Men den lureste måten å bli bedre på er jo bare å skrive MASSE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå