ovinn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei Skal kjøpe meg viftestyring og tre kabinett vifter.. Dette er det jeg skal ha: Vifte Viftestyring Passer dette sammen? Og hvis det er andre forslag til valg av vifter og viftestyring, så bare kom med det Skal være blå led på vifta uansett -DJ Ovin- Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Beklager.. var litt sløv og ikke så meg etter hvor jeg trykka... men hadde begge oppe så trykket jeg litt feil Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja, de passer sammen. Ellers så er jo denne (Sunbeam Rheobus) en meget god viftestyring. Er en god del som har den, og er fornøyd. Har den selv, og har ingen problemer med den. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Okai Men det som er litt dumt med sånne som stikker ut er at det ikke går ann å ha igjen døra foran (har selv dette kabinettet) Men trur jeg får for den jeg... Får se litt.. Takk for svar -DJ Ovin- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Så og si alle vifter fra sunbeam har båte 3 og 4-pins kontakt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Oki Har nå tre vifter som fulgte med kabinettet (raidmax-vifter) som ikke har 3 pins kontakt... Har hatt lyst på nye lenge men har ikke blitt noe av men nå er jeg lei av støy og sånt så jeg skal bytte det ut... Det er kjedelig med så mye bråk i pcn! -DJ Ovin- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Denne adapteren gjør at du kan plugge viftene dine på viftestyringa: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI4PA Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Smart! Det hadde ikke jeg tenkt på engang! Men tur jeg skal ha nytt uansett.... Den vifta foran bråker som en orkan og de to bak er ikke så mindre verre de heller... Så det blir nok nytt en gang -DJ Ovin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå