brrah Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heisann, hadde tenkt å ta en 3dmark03 test men får denne feilmedldingen når jeg prøver å starte opp....: Direct3D intialization failed Hjelp? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Har du DirectX 9.0c og oppdaterte skjermkort drivere (76.50)? Endret 8. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Når du får til 3DMark så må vi ta å sammenligne 1559`ene våre.. Min scoret 5240 Poeng...( Hardware.no sin test viste 4850 ) Din? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hadde endel lignende problemer i fjor, med GF4 Ti kortet mitt.. Prøvde jeg å kjøre et D3D spill så ble det kjørt i software istede (MS Flight Sim 04 ser ikke pent ut i software ). Problemet greide jeg til slutt å lokalisere til programmet NetMeeting. Dette gjorde et eller annet slik at jeg fikk den feilen der, Direct3D intialization failed. Når jeg avsluttet NetMeeting så ble alt i orden. Det kan jo hende at du har et eller annet program liggende som ødelegger for deg. Prøv å avslutte en og en prosess i oppgavebehandling, også teste. Endret 9. juni 2005 av Explorer Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Når du får til 3DMark så må vi ta å sammenligne 1559`ene våre..Min scoret 5240 Poeng...( Hardware.no sin test viste 4850 ) Din? Min fikk 9500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå