Rowdy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei! En bekjent har planer om å kjøpe en bærbar pc. Budsjett er på rundt 10.000 Formålet er nettsurfing, avspilling av musikk og noe videoredigering. De to førstnevnte trenger jo ikke store kraften, men videoredigering er jeg grønn på. Vil denne her gjøre nytten tro? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307439&view=default Den ser jo veldig grei ut, men er skjermkortet ålreit? Lurer og på nettverkskortet. Er det slik at man kan sette i nettverkskabel for å komme på nett, pluss at man kan koble seg til trådløst nettverk? På forhånd takk Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tja, skjermkortet er ikke noe å skryte av, omtrent det dårligste som finnes, egentlig. Men til nettsurfing, musikk og videoredigering duger det fint. Forstår ikke vitsen med å være kobla i med kabel og trådløst samtidig? IBM-softwaren velger automatisk den raskeste tror jeg. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for svar Regnet med at skjermkortet er labert, men aner ikke hva som kreves til videoredigering. Jeg mente ikke å bruke kabel, og trådløst samtidig. Men om kortet i denne maskinen er klargjort for begge deler. Det ser slik ut, men spør for å være sikker. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for svar Regnet med at skjermkortet er labert, men aner ikke hva som kreves til videoredigering. Jeg mente ikke å bruke kabel, og trådløst samtidig. Men om kortet i denne maskinen er klargjort for begge deler. Det ser slik ut, men spør for å være sikker. Tror ikke skjermkort har noe å si på videoredigering, går mest på CPU og RAM. PC-en er klargjort for både kabel og trådløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå