Popobawa Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Men... hvor ble det av N90, skulle ikke den komme i andre kvartal, mao i Juni?Jeg nevnte i en tråd at den ikke kom i Juni nemlig, og da ble jeg (igjen Arehei) beskyldt for å lyve (hehe-så barnslig...) så hadde vært "festlig" å fått greie på om jeg "lyver" eller om ikke arehei burde være betydelig mer forsiktig med å slenge rundt utsagn om at andre juger, når han ikke kan bevise det motsatte!!! Eller om han tar direkte feil... På forhånd takk for svar. Hva med å være litt mer saklig? Du virker faktisk barnslig når du holder på som nå. Lenke til kommentar
robot Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg likte godt den nokiaen som ble avbildet først, og den samsungen som var avbildet sist i artikkelen. Så der har vi litt å vente på :-). Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du er en liten solstråle du bmwm3 Jeg trodde jeg hadde begrunnet utsagnet mitt i den posten tidligere. Som sagt; Når en produsent som Nokia hevder at en mobil skal komme i andre kvartal, blir det meningsløst å slenge ut en påstand om at den kommer i september uten å begrunne dette på noen særlig måte. Hadde du skrevet "Nokia sier den skal komme i andre kvartal, men -denne kilden- hevder at mobilen har blitt utsatt til september pga. problemer med -ettellerannet-" hadde jeg selvfølgelig ikke beskyldt deg for noe. Det er fullt mulig at N90 ikke kommer i juni. Mye som tyder på det. Solstråle liker jeg faktisk å bli kalt arehei, noe jeg derimot IKKE liker, er å bli kalt løgner i tide og utide! Så hvis N90 ikke kommer i Juni, så forventer jeg en unnskyldning fra deg-ok? Jeg forklarte og begrunnet det med at prototypen ikke virket stabil nok på dette tidspunktet til å ikke kunne bli lansert i Juni. Så jeg (og crazysteps (?))venter spent... Til deg mrbluejacket: Ikke kommenter eller døm noen utifra noe du ikke har evne til. Jeg hadde bare en kommentar til arehei, jeg snakket ikke til deg-ok? Meg og arehei har en artig tone, for guds skyld ikke ødelegg dette! På forhånd takk! Forresten, Nokia 8800 er nydelig, og nokia er fantastiske på marketing! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 CX75 <- Den nye SL45 ? Jeg pleier ikke bruke mer enn 1000,- på mobiler, (2x SL45 på ebay, CF62) men den virket veldig spennende. Gleder meg til å leste tester. Håper også det går ann å "multitaske" med MP3 spilleren. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Så jeg (og crazysteps (?))venter spent... Jeg er faktisk utrolig spent på denne N-serien. Kommer ikke til å kjøpe dem, for det er de alt for store, men er spent på om de har løst problemet med treghet. Har de det, tar det heller ikke lang tid før de klarer å presse de samme funksjonene inn i en mindre og mer tiltalende innpakning. De neste par åra blir utrolig spennende, på alle måter, og jeg setter en stor knapp på at SE tar over den norske Nokia-tronen i løpet av denne tida (de siste 4-5 ukene har de ligget på topp over Dangaards utsendte mobiler, noe jeg ikke har sett de har gjort stort lenger enn én uke om gangen tidligere) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ikke kommenter eller døm noen utifra noe du ikke har evne til.Jeg hadde bare en kommentar til arehei, jeg snakket ikke til deg-ok? Meg og arehei har en artig tone, for guds skyld ikke ødelegg dette! På forhånd takk! Så du mener at jeg er mindre glup og at du er bedre enn meg? Jaha. Hva gjør du nå? Jo, du mener jeg er ditten og datten. Det er som å si at du er løgner osv bla bla. Det du ikke liker gjør du faktisk mot andre, noe du gjorde mot meg nå. Hva om jeg faktisk har fulgt med på diskusjonene her? Er lov å tenke litt. Sier meg ferdig med denne saken. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Ikke kommenter eller døm noen utifra noe du ikke har evne til.Jeg hadde bare en kommentar til arehei, jeg snakket ikke til deg-ok? Meg og arehei har en artig tone, for guds skyld ikke ødelegg dette! På forhånd takk! Så du mener at jeg er mindre glup og at du er bedre enn meg? Jaha. Hva gjør du nå? Jo, du mener jeg er ditten og datten. Det er som å si at du er løgner osv bla bla. Det du ikke liker gjør du faktisk mot andre, noe du gjorde mot meg nå. Hva om jeg faktisk har fulgt med på diskusjonene her? Er lov å tenke litt. Sier meg ferdig med denne saken. Du misforstår, jeg dømmer deg ikke i det hele tatt, det jeg referer til er noe som jeg og arehei har snakket om tidligre, og du kjenner ikke hele historien. Vil holde deg utenfor for du ikke har noe med dette, og for du ikke kjenner bakgrunnen for mine mld her nå. Beklager om du føler deg støtt, ikke meningen! Og Crazy, jeg er enig med deg, løser de dette ser jeg på nye øyne med Serier 60/80/90. Visste ikke det ang salg, tidligre har problemet med SE vært at de har hatt en eller to knall mobiler, iår kommer det flere med dette potensialet, og de har flere bra mobiler i mellom/entry nivået, ikke bare high end. Ser for meg at SE og Samsung kommer til å spise markedsandeler fremover ja. Ser ikke helt logikken å ha et så fokus på symbian som nokia gjør, greit series 40 er utdatert og slitent, men alle trenger jo ikke symbian!?? Hvertfall ikke mht størrelse, treghet pr idag? Men vi går spennende tider i møte. Endret 10. juni 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 CX75 <- Den nye SL45 ? Håper også det går ann å "multitaske" med MP3 spilleren. Nei, du kan ikke multitaske. Du kan i det minste bruke tastelås mens MP3-spilleren kjører, så du kan ha den trygt i lomma og høre på musikk. Jeg har skrevet et lite _preview_ (ikke review) av CX75 her. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 De neste par åra blir utrolig spennende, på alle måter, og jeg setter en stor knapp på at SE tar over den norske Nokia-tronen i løpet av denne tida (de siste 4-5 ukene har de ligget på topp over Dangaards utsendte mobiler, noe jeg ikke har sett de har gjort stort lenger enn én uke om gangen tidligere) Dette vet uten tvil du mer enn meg om, men er det ikke slik at SE og Siemens har hatt "Norge-tronen" en god stund nå? Siemens er jeg mer usikker på i det siste, men sist gang jeg så tall for salg i Norge var det i hvert fall SE som solgte mest. Dette i sterk kontrast til deres 6. plass globalt. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nå som jeg sitter med en 6681, har jeg fått utrolig lyst på en n70... håper ikke den drøyer noe særlig... Hilsen privatpersonen Bufo, som ikke har eid en Nokia på ganske lenge Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 De neste par åra blir utrolig spennende, på alle måter, og jeg setter en stor knapp på at SE tar over den norske Nokia-tronen i løpet av denne tida (de siste 4-5 ukene har de ligget på topp over Dangaards utsendte mobiler, noe jeg ikke har sett de har gjort stort lenger enn én uke om gangen tidligere) Dette vet uten tvil du mer enn meg om, men er det ikke slik at SE og Siemens har hatt "Norge-tronen" en god stund nå? Siemens er jeg mer usikker på i det siste, men sist gang jeg så tall for salg i Norge var det i hvert fall SE som solgte mest. Dette i sterk kontrast til deres 6. plass globalt. Jeg har ikke sett tallene. Har bare et inntrykk av at Nokia har solgt mest de siste par årene da de alltid står som det merket denne ene laverandøren har sendt ut mest av uken som var. Kan jo hende de andre leverandørene har mye SE da. Stod og tenkte på det istad og klarte ikke forstå hvordan Nokia kan selge såpass mange telefoner. For ethvert bruk er det en av de andre produsentene som har en bedre telefon med flere funksjoner og bedre spesifikasjoner. Eneste spesielle nokia har er Symbiantelefonene og disse selger langt fra mye. Forklaringen må være at det er en enorm treghet i markedet. Folk henegr igjen ved gamle vaner da nokia var soleklar markedsleder med 3310, 3410 og 3510 (skremmende utvikling, ble bare større og større) Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Noen som vet nøyaktig når e730 kommer ut i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg