Gå til innhold

Veldig billige 19" skjermer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i løpet av de siste par åra sett på forskjellige skjermer:

ADI (G66? mellomklasse)

Panansonic (715?) (mellomklasse)

LG

Hyundai (kr 1.995)

Daewoo

På de billige og ADI G66-skjermen er moiremønster en sann plage. Panasonicen hadde problem med at ikon fikk skygger av seg selv. Den eneste jeg husker som positiv er Daewoo, men den vet jeg ikke hvem som forhandler nå.

Kort sagt: Du må se skjermen før du kjøper. Å kjøpe skjerm på postordre er som å vinne i lotto. I hverfall regn med et par returer før du er fornøyd. Sleng på en tusing eller to for å gå opp i kvalitet.

Lenke til kommentar

Du får det du betaler for da.. Jeg ville heller spart et par måneder ekstra for å kjøpe en dyr skjer eller gå ned i størrelse og kjøpe en bedre skjer... Hvis du bruker maskinen din mye så har mye og si på skjermen. Dessuten er ikke skjermen en del du bytter ut ofte.. Det er en del du kjøper for en 5 til 10 årsperiode.. Så legg penger i kjøpet så blir du ikke skuffet..

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg lagt mer penger i skjerm! Jeg kjøpte Hansol 900p (for lenge siden) er sånn passe fornøyd. Den er lik den Hansolen du forslo, bortsett fra at den buet, mangler INVAR bilderør ellerno. Litt pluss/minus om 900p'en:

Pluss:

*Billig

*Grei å lakkere :smile:

*Overlevde trappa!

*Røfft design?

Minus:

*Blasse farger

*Dårlig skarphet

*Svart=Grått

*Klikkelyder

*19"CRT=tungt

Skulle jeg kjøpt ny skjerm ville jeg for det første lagt litt mer penger i det. En eller annen 19" CRT FLAT til oppunder 3000kr. Ville ikke kjøpt Hansol denne gangen. De har ikke riktig type skjermen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...