Gå til innhold

tips til ultraportabel

Anbefalte innlegg

Er ute etter en ultraportabel laptop. Type powerbook, bare ikke apple. Den må være lett og 12". Ønsker også gode spesifikasjoner, at den ikke er "slapp".

Noen som har noen tips om "killer-portable"? Pris: under 20k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, to MEGET interressante kandidater! Hjertelig takk. Har de minnekort-inngang? Skal nemlig bruke den sammen med digitalkamera og trenger å tømme kortet av og til. Vet du hvem som er best på grafikk? Dvs. bilderedigering og den type oppgaver, også komme seg lettest på nett hvor som helst man skulle være?

Takker på forhånd for alle svar :)

Lenke til kommentar

Sjekk også ut Fujitsu-Siemens P7010, en "allt-innebygget" maskin (untatt bluetooth) som har det meste. Jeg har en selv og dette er den av de bærbare jeg har hatt opp gjennom årene som jeg er aller mest fornøyd med. Litt dyr (nærmere 20k) men helt suveren til mitt bruk (er mye på fatren - også i trange flyseter). Batteritiden overgår alt annet jeg har prøvd (i praksis rundt 5 timer selv om FS oppgir rundt 7 timer). :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke den til billedredigering, høres Asus W5A ut som den beste. Ifølge HW.no så har den bedre skjerm, større lysstyrke og bedre kontrast enn Dell x1. Viktig å tenke på skjermkvaliteten når man behandler bilder. Skal være støysvak, noen erfaringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...