Amnion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nettopp flytta til oslo, der jeg til min store glede fant 6 åpne AP's ved innflytting. Å bruke disse har gått meget bra i to månder nå, men i det siste så sliter jeg med å logge inn på netverk (ikke at jeg ikke kommer, tar bare mange restarts) og ta imot data pakker, i og med at jeg ikke selv eier linja bruker jeg den ikke til å laste ned. Heller spille masse Anarchy Online. Men som sagt så har jeg store problemer med data trafikken om dagen, sitter på et noe dårlig wlan kort: D-Link Air DWL-510 Wireless PCI har hørt lite bra om det, vurderer å bytte grunnet mye lagg og disconnects! Har tilgang til 4 forskjellige ISP's her, så lagg skyldes neppe dem. Er det wlan kortet mitt som er slitent? eller annet? Bruker Win XP SP2, nettopp oppgradert fra SP1 (Noen fixes for wlan i sp2 jeg burde vite om?!) Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du har ikke tilfeldigvis innstallert et program som heter DU Super Controler? Hadde det programmet en gang, opplevde omtrent lignende problemer som de du skriver om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå