Innos Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Har laget en liten film i flash mx, og synes det var gøy, er dog min andre film, så den er ikke akkuratt så veldig proff. Vil gjerne ser andre her sine animasjoner, ingen animasjoner er for dårlige! Vet ikke hvor og hvordan jeg uploader en flash film, så blir desverre en gif, hvis noen vet så si ifra! NB: Animasjonen inneholder ekstremt voldelig innhold, bør ikke ses av personer under 18 år! edit: Glemte selvfølgelig å uploade. Endret 8. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Unnskyld meg, men du vet selvsagt at denne tråden eksisterer? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Nei, og fant den heller ikke når jeg søkte, men da kan vel mods bare stenge denne. edit: Glem det. Endret 9. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Stenges på trådstarters oppfordring. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg