Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jenta mi liker fin musikk som [...]f.eks. Franz Ferdinand (jada, de er et godt stykke over rockegrensa) Franz Ferdinand = Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 and they call it puppylooooooove. Så søtt. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Word, alt for mye prat om sex her Jeg er 14 år, kan kanskje se ut som en 16-åring, men er det ikke Vet det er lovlig om man er 14, men likevel Er mest glad for å holde rundt henne, og andre ikke-helt-kjørt-i-huet-ting man gjør når man er 14 Godt sagt. Spørs om det er et lite komplott på gang... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Artig stripe, du Vi kommer ikke til å gjøre no seksuelt før vi blir en del eldre, og om vi fremdeles er sammen Virker som om vi skal være sammen for alltid foreløpig Selv om vi ser ut som lekne hundevalper på en trampoline, da Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jepp, jeg fallt igrunnen litt for den stripen, og så syntes jeg den passet så godt her. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hehe Argh, hun dro på hytta med familien sin i dag.. Får ikke truffet henne før om over en uke Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Får ikke truffet henne før om over en uke luksusproblem, prøv å være uten henne i flere uker du da kan du bruke denne: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Har ikke sett henne siden tirsdag, og får sannsynligvis ikke sett henne før tirsdag om en uke.. Blir 2 uker til sammen Orker ikke tanken på å ikke se henne på mange uker Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Gidd spamme ned tråden med sexpjatt a. hadde det vært opp til meg skulle alle dere som har posta sånt her fått et par dagers ferie, 10% advarselsøkning og en real runde med lærpisken min. ( ) Gratulerer, Hippie-Erlend! Må være litt av en jente det der, føler liksom gleden din ved å lese innleggene dine nå. Lykke til videre! "runde med lær-pisk" + sent på kvelden tenkning = skummel sado *brrrrr* Ontopic: gralla! har ikke funnet noen enda jeg så kan ikke uttale meg om den følelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå