Innos Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 grattis hippie-erlend, godt og høre! det beste er at jeg vet hvordan du føler og det er så forbanna digg Vi kan kose. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Den dagen kommer til alle Jeg fant ingen på 14 år! (5 aktive, men mest aktiv det siste året) Hmmmm, er så glad, så glad! :!: 5aktive jakt år ? Syke mann, du driver vel ikke og jakter på damer når du er 9år gammal ! Syke Jeg har også funnet ei jente.. :D Hun heter Ida, vi var ute på båt (båt og hytte er det beste og sjekke opp damer på ) så drakk vi litt med masse folk da, jeg kjente ikke hun da, men etter 15-30minutter fant vi tonen. Da jeg hadde fått i meg 9pils, og et par kaffe kopper som var godt blanda, så ble jeg litt uttafor.. Ida hjalp meg, selv om hun og hadde tatt seg et par pils, og vi fant tonen i båten, en gammel snekke fra -55, 21fot. En kamerat og en annen jente lå i front, men så var det ikke plass til meg og Ida, så jeg tok madrassene og la dem på gulvet, akkurat plass, så la vi oss, men da var klokka 3-4tia på kvelden, og de i fronten frøs ganske mye, jeg skulle ut og slå lens ( Urinere) så ødela jeg kallejsa på siden, og det trakk kald luft inn i båten. Det var bare 1 sove pose i båten, og 2 soffa puter, jeg og Ida tok putene og ga sove posen til den ene jente i froten, og ga 2jakker til han andre i fronten i båten. Men da var det slutt på klær, og Ida hadde bare på seg en topp (Som hun var veldig sprek i ) så jeg måtte varme henne hele natten Vi la oss , og begynte og ta på hverandre, sakte og pent, varmet hverandres hender, alt i alt på en myk måte. Etter hvert begynte jeg og bli edru igjen, og jeg kysset henne pent på halsen, det var veldig fint, vi så tom. på solnedgangen, og på soloppgangen Kjempe jente ! Selv om hun er 1år eldre, og har en kjempe kjekk musikk stil, samt en kjekk familie ( hun liker Coldplay, hun sang til om med Green Eyes for meg ! ) Fantastisk humor, utrolig bra jente, fornuftig, tar vare på andre mennesker, snill , jeg tror ikke jeg har sett noen som passer meg like godt som henne... Også vil jeg gjerne si til deg Erlend, gratulerer så mangt med jenta, får håpe hun er like snill og kjekk som hun høres ut som, gratulerer ! Endret 19. juni 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det hørtes skikkelig digg ut... grattis til deg og da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bare for oss snuske på forumet, jeg hadde ereksjon meste av tiden, hadde vondt i testikler på morgenen.. Dreit meg ut å , før vi gikk i båten, da var jeg halveis full, så spørte jeg henne om jeg kunne kysse henne pent, hun takket pent nei, og hjalp meg ombord på båten. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Rene love story, da Hvordan jeg traff jenta tråden handler om er litt mer innvikla For ordens skyld skriver jeg navn, og kjæresten mins sitt kallenavn er Caoo Egentlig heter hun Anne Caroline, søtt navn, ikkesant? En venninne av meg, Solveig, som jeg traff på fjelltur for noen år siden har en stebror, Martin. som spiller et onlinespill som heter Socom Martin begynte å spille på lag med storebroren til Caoo, og når Caoo etterhvert begynte å spille spilte også Caoo og Martin sammen Så fikk Martin mailen til Caoo, og etterhvert fikk også Solveig mi mailen hennes, for hun spiller Socom hos Martin En dag jeg snakket emd Solveig på msn inviterte hun Caoo inn i samtalen, for Caoo hadde hørt så mye om meg, og ville snakke med meg Så la Caoo meg til på sin egen msn, og så begynte vi å snakke der Dette skjedde før sommerferien i fjor, og vi ble bare bedre og bedre kjent, og gladere og gladere i hverandre :!: Selv om vi ikke engang hadde møtt hverandre Så for omtrent 2 og en halv uke siden bestemte vi oss for å treffes, og på tirsdagen som kommer blir det 3. gangen jeg treffer henne face-to-face Men siden vi kjente hverandre så godt over nett og var veldig glade i hverandre trengte vi bare å treffes to ganger for å bli skikkelig kjærester Så jeg takker Solveig og Marting kjempemye for at jeg kjenner Anne Caroline Og fy faen, så glad jeg er i henne Blir nærmest dopa av å se på det ene bildet jeg har av henne Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dra til Amerika, der har hver 3. fjortiss hatt sex Det hadde jeg blitt fornærma av. Amerika og helvete er det samme. Men. Fint du har fått deg en dame. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Blir nærmest dopa av å se på det ene bildet jeg har av henne Du må nesten legge ut de bildet så vi og kan bli dopa.. Gatulerer, og skål for fremtiden Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 grattis hippie-erlend, godt og høre! det beste er at jeg vet hvordan du føler og det er så forbanna digg Vi kan kose. nei takk, men tror jeg står over! har funnet en å kose med, tror ikke du kan måle deg med han uansett Lenke til kommentar
Migr Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hva snakker du om scora? Jeg er 14 år, hva tror du jeg er egentlig? jeg scora da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Migr, det gjorde du vel.. Det kommer ann på om en er moden nok eller ei, jeg ville ikke prøvd meg ut på det, da kommer jeg bare veldig fort, og det blir ikke noe morro ut av det. Jeg vet ikke om hun jenta jeg prata om over, jeg hadde tatt et par pils da jeg så henne, hun var utrolig grei, og ikke minst en pen jente/dame da jeg var edru, og da jeg var drita. Hvis jeg får henne så tar jeg henne, men hvis ikke så er det ikke verdens undergang. Det er jo sefølgelig kjipt, men skitt au. Sa jeg at hun sang Coldplay - Green Eyes for meg da vi halv-sov på natta klokka 5 ? Beste av alt, hun er ikke data nerd eller noen som slags nerd ! (Da tar jeg ikke med at hun har bra karakterer) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 FirstPrice, synes damer som er datanerder er tiltrekkendes jeg. Menmen, hver sin smak. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tiltrekkes litt mer av en pen brunett som jobber som kontorist, med kort svart skjørt og pen skjorte enn data nerd jenter. Men som sagt, det er jo hver sin smak. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Med datanerder mener jeg ikke råtne jenter som har hakket for mange hormoner, fine nerder var det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jaok, da skal vi ikke diskutere langt ut på jordet om mange fine jenter Hver vår smak. Jeg har forresten litt små lyst på øl (OT) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, det finnes ingen stygge jenter, bare gutter med forskjellig smak Kjæresten min er av de få jentene som går i rosa og har blondt hår uten å være dumme i hodet :!: Det er bra Kan kanskje endre topic til første tungekyss også, som jeg fikk på bussholdeplassen i går :!: Bussen var 15 min forsinka, så da stod vi der Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Grattis Erlend.. Lykke til ! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Sa jeg at hun sang Coldplay - Green Eyes for meg da vi halv-sov på natta klokka 5 ? Ei jente som likar Coldplay, hald på ho! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Jenta mi liker fin musikk som Belle And Sebastian, men går også på grensa til rock, som f.eks. Franz Ferdinand (jada, de er et godt stykke over rockegrensa) Tipper hun liker Jokka og folka også Og Alice Coopers fine sanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå