Erren Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Okey, bare så dere er klar over det, så tror jeg ikke hverken jeg eller henne er klare for noe sånt uansett Inpotent veit jeg ikke hva er for noe, men jeg antar at utstyret mitt er i tipp topp shape og klar til bruk når tiden er inne. Så null mer prat om sex i denne tråden Det er for tidlig og for dumt, da vi ikke har vært kjærester så lenge Og jeg har ikke tenkt å kjøre noen før jeg er en del år eldre. Jeg vet det er lovlig, men jeg har lyst på en første kjærlighet på den tradisjonelle måten. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Gidd spamme ned tråden med sexpjatt a. hadde det vært opp til meg skulle alle dere som har posta sånt her fått et par dagers ferie, 10% advarselsøkning og en real runde med lærpisken min. ( ) Gratulerer, Hippie-Erlend! Må være litt av en jente det der, føler liksom gleden din ved å lese innleggene dine nå. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Word, alt for mye prat om sex her Jeg er 14 år, kan kanskje se ut som en 16-åring, men er det ikke Vet det er lovlig om man er 14, men likevel Er mest glad for å holde rundt henne, og andre ikke-helt-kjørt-i-huet-ting man gjør når man er 14 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Den seksuelle lavalder er 16 år! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Den seksuelle lavalder er 16 år! Men om begge er yngre så har det ikke noe å si... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva er galt med sex da? Er det liksom slemt? En synd? :!: Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nei. Men enkelte folk ønsker ikke å bred ut om sexlivet sitt på et internettforum. Noe jeg forstår 100%. Gratulerer Erlend. Lykke til! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Erhm, det er noe som mangler. NAKENBILDE! Endret 13. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Dette er et gledesutbrudd, ikke en privatlivsblottingstråd Uansett; eneste fine bildet jeg har av henne har jeg på mobilen Der har jeg også et filmklipp av henne jeg pleier å se på Og, nei, jeg bedriver ikke andre aktiviteter mens jeg ser på bildet Endret 13. juni 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jeg skjønte det, er ikke helt kjøtt i huet Bare det at jeg synes det er nokså dumt å spørre en 14-åring om det Dra til Amerika, der har hver 3. fjortiss hatt sex Du trenger ikke dra så langt for at hver 3. fortiss har hatt sex, unge mann. Gratulerer med dama Endret 13. juni 2005 av christer-R Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Gratulerer, Erlend. Er glad på dine vegne. Spesielt siden hun er den beste i verden, ifølge noen i hvert fall. Dere er ordentlig kjærster nå, og ikke sånn "nja, vet ikke helt, jeg "? Er ikke lenge siden du ikke var helt sikker. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Ordentlig kjærester nå ja christer-R: Vet man ikke må såpass langt som Amerika, men Amerika er nokså sykt fra før Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Grattis Som jeg sitter og misunner deg Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Grattis.. vet kossen du har det Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Grattis. Selv er jeg 15 - har dame - ... Men er visse ting som gleder meg mer enn andre. (bare 1 års mellomrom! jaja, overgangen fra fjortis er vel stor. ) Endret 15. juni 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Grattis. Selv er jeg 15 - har dame - ... Men er visse ting som gleder meg mer enn andre. (bare 1 års mellomrom! jaja, overgangen fra fjortis er vel stor. ) Fjortiss er ikke en alder, men en mental tilstand. Gleder meg til jeg er ute av den (er 17 ) (bare se avataren min, typisk fjortissavatar, parodi på flodhestgreiene) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Fjortiss er ikke en alder, men en mental tilstand. Gleder meg til jeg er ute av den (er 17 ) (bare se avataren min, typisk fjortissavatar, parodi på flodhestgreiene) Word Vel, jeg er nå innenfor alderen 14, ikke tilstanden Kommer nok inni den også, men ikke så hardt som folk rundt meg Det er vel bra? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Å være fjortiss vil jeg ikke anse som bra (tror faktisk jeg hoppet over det stadiet) Gratulerer Erlend... Hold godt på henne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå