Erren Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Etter mange års iherdig leting etter den rette fant jeg og min sjelevenn hverandre Nå har jeg en jente å klemme med, kose med og være enormt glad i! :!: M-mm, ligge å kose på en trampoline Takker en eller annen øvre kraft for at bussen var forsinka så vi fikk litt ekstra tid til klemming og holding på bussholdeplassen! :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heldiggrisen (hvor gamle er dere) Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heldiggrisen (hvor gamle er dere) 12 år sikkert #kødd# Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 grattis hippie-erlend, godt og høre! det beste er at jeg vet hvordan du føler og det er så forbanna digg Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Heldiggrisen (hvor gamle er dere) 12 år sikkert #kødd# Jeg er 14, og hun blir det samme i august Helt fantastisk følelse Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fått scora enda da? Eller er du enda på first base? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fått scora enda da? Eller er du enda på first base? Det er kanskje litt tidlig å spørre om det Siden han sier at han akkurat har møtt henne. Bra for deg Hippie-gutt Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Hva snakker du om scora? Jeg er 14 år, hva tror du jeg er egentlig? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hva snakker du om scora? han mener om du har kjørt henne (unskyld språket) hehe Endret 9. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg skjønte det, er ikke helt kjøtt i huet Bare det at jeg synes det er nokså dumt å spørre en 14-åring om det Dra til Amerika, der har hver 3. fjortiss hatt sex Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Grattis. Du får ta godt vare på jenta nå da Får bare håpe at jeg finner det samme en gang Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Grattis, skulle ønske jeg også hadde ei jente. Menmen... kommer nok den dagen da jeg får meg noe også. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Den dagen kommer til alle Jeg fant ingen på 14 år! (5 aktive, men mest aktiv det siste året) Hmmmm, er så glad, så glad! :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Så glad, så glad, så glad, så glad, så glad, så glad!! :!: Zemeckis og -Tori-: Dere finner dere nok en sjelevenn dere også I så fall kan jeg bare si at dere ikke må gi opp jakten om dere går på noen smeller En smell fra eller til gir deg bare et større innblikk i hva du faktisk er ute etter Jeg hadde selv aldri trodd at jeg skulle bli sammen med denne jenta når jeg kom i snakk med henne for første gang YAY! :!: Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den samme følelsen begynn å snike seg opp her også. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Fått scora enda da? Eller er du enda på first base? Det er kanskje litt tidlig å spørre om det Siden han sier at han akkurat har møtt henne. Bra for deg Hippie-gutt Har kjent henne i over et år, da Men det er først nå vi har blitt kjærester, etter uendelig mange søte meldinger og samtaler Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva snakker du om scora? Jeg er 14 år, hva tror du jeg er egentlig? Sex Machine Grattis Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg skjønte det, er ikke helt kjøtt i huet Bare det at jeg synes det er nokså dumt å spørre en 14-åring om det Dra til Amerika, der har hver 3. fjortiss hatt sex Du er vel ikke inpotent selvom du er 14!?!?!? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg skjønte det, er ikke helt kjøtt i huet Bare det at jeg synes det er nokså dumt å spørre en 14-åring om det Dra til Amerika, der har hver 3. fjortiss hatt sex Du er vel ikke inpotent selvom du er 14!?!?!? Hadde du scora noen når du var 14 da? Gratulerer forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå