storken Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 har lastet ned rivatuner og 3dmark 2001 og skal snart begynne å klokke skjermkortet. vet noen om et program som viser hva slags temperatur skjermkortet ligger på?? trenger det virkelig før jeg begynner å klokke Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det første du gjør da er og be en moderator om og flytte posten til riktig sted Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for rapporteringen Da flytter jeg den fra helt feil sted (Hardware->CPU / Prosessorer) til riktig sted: Overklokking->Overklokking av skjermkort Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 har lastet ned rivatuner og 3dmark 2001og skal snart begynne å klokke skjermkortet. vet noen om et program som viser hva slags temperatur skjermkortet ligger på?? trenger det virkelig før jeg begynner å klokke Kva slags Skjermkort gjeld det? Med nvidia veit eg iallefall at du kan sjå det i kontrolpanelet. Ati veit eg ikkje. Den nye versjonen av Everest home editon skal vist også vise tempen til skjermkortet. Dette er jo avhengig om skjermkortet har tempratur sensor. Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 har et 9800 xxl (et 9800pro mæ xt kjerne) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 har et 9800 xxl (et 9800pro mæ xt kjerne) atitools?(til WINDOWS) Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Rivatuner er til Nvidia kort. Edit: Med nærmere ettertenke tror jeg dette er feil... Endret 14. juni 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå