nikey Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 noen som vet hvor lang tid det tar før spilleren er i postkassen? bestilte iPod med 10 GB ifra apple.no. venter spent på spilleren Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det står at leveringstiden er på 5-7 uker når du bestiller.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei! Når Apple lanserer nye produkter, og setter dem opp på hjemmesiden sin, tar det av erfaring mellom én og én og en halv måned før de kommer ut til forbrukerne. Lanseringsdato for nye iPod er 24. August. (Det sa iallefall Officeline) Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 det står at det følger med firewire adapter og firewire ledning.. hva vil det si egentlig? at det følger med firewire pci kort? eller..? og, leveringstiden på hele 5 uker? ganske mye - men vurderer en 10 eller 20gb selv :smile: vil heller bare kjøpe i butikken håndfast... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 De fleste PCer idag har vel ikke Firewire som standard. Rart at det da følger med adapter? At det er 5 uker leveringstid.. Les det jeg skrev over, så skjønner du det... :wink: Lenke til kommentar
nikey Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 sykt! dem har jo trukket pengene allerede nå! bestilte Mac versjonen da. går ut ifra at det bare softwaren som er forskjellig. har en iMac på kjøkkenet som jeg kan bruke til å overføre filer imens. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Alshus, hm... joda skjønte det, men adapter = PCI kort? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 sinetwo, grunnen for at jeg ikke gidder å kjøpe ifra butikken er at dem ville ha 4500kr for iPod med 10GB. + det var den gamle typen uten fjernkontroll og veske.! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 03:30, SineTwo skrev:Alshus, hm... joda skjønte det, men adapter = PCI kort? Nope, tror ikke du får med noe PCI-kort. Mener mac kjører med en litt annen kontakt på firewire, så det jeg tror du får er en plug som skal settes mellom PC-firewire kontakt og mac-firewire ledning. Er ikke 100% sikker, men jeg tror det var det Steve Jobs sa var med i PC-pakken for iPod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå