leifeinar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 leter etter en lett ultraportabel med lang batteri tid. Toshiba Portege R100 er 1,4 kg med extrabatteri da er batteri levetiden 6,5 timer. så den frister litt. TEST FRA DINSIDE litt gammel men veldig bra test. er det noen som har en sånn? og vil dele erfaringer? Lenke til kommentar
gunnara Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har en R100, og er svært fornøyd med den. Den er jo en "gammel" modell så jeg ville nok sett meg om etter noe nyere. R100 har svært god ytelse i forhold til spesifikasjonene. Jeg har sammenliknet den med billigmodeller med på papiret betydelig bedre ytelse og synes R100 virker raskere. Dette er ikke basert på målinger, men på min subjektive opplevelse. Jeg tror en viktig faktor er at R100 har eget skjermminne. Noe som gjør at det faktisk er mulig å spille en del eldre 3D-spill på den. Den har god batteritid og et fint design. Har fått mange kommentarer på flyplasser og liknende. Men som sagt, jeg ville nok sjekket ut nyere modeller hvis jeg skulle ha ny ultralett bærbar i dag. Gunnar Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Toshiba lanserte nylig Portege R 200. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har en R100, og er svært fornøyd med den. Den er jo en "gammel" modell så jeg ville nok sett meg om etter noe nyere. R100 har svært god ytelse i forhold til spesifikasjonene. Jeg har sammenliknet den med billigmodeller med på papiret betydelig bedre ytelse og synes R100 virker raskere. Dette er ikke basert på målinger, men på min subjektive opplevelse. Jeg tror en viktig faktor er at R100 har eget skjermminne. Noe som gjør at det faktisk er mulig å spille en del eldre 3D-spill på den. Den har god batteritid og et fint design. Har fått mange kommentarer på flyplasser og liknende. Men som sagt, jeg ville nok sjekket ut nyere modeller hvis jeg skulle ha ny ultralett bærbar i dag. Gunnar skal kun brukes til word, exell og powerpoint. så trenger ikke ytelse. bare lett og laaaaaaaaang batterilevetid har du testa batterilevetid ved film eller noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå