fossie Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det som er skummelt er at så mange sier. "drit i det, er bare 300spenn, kjøp en ny."Hjelp hva er det som skjer? Dette er jo prinsipp, og hvis alle "driter" i slike saker, vil ikke forbrukere stå så sterk i framtiden. Nettopp! Varmer mitt hjerte å se at flere har fått det med seg. *puster lettet ut* Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 MEN da må også kunden få noe for tort å svie, var faktisk en farlig situasjon skapt av en feilvare, en produksjonsfeil. Burde vært mer en 50 "kastestjerner" Hva syns du hadde vært passende kompensasjon da? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nei det vet jeg ikke hva som skulle være passende, var jo en farlig situasjon som kunne gått veldig galt, og for butikkens side, så er det jo ikke ofte dette skjer. Kanskje en bra mus til 400-500 eller et produkt rundt den prisen som de har overskudd av? (i tillegg til ny cd-brenner selvsagt) Lenke til kommentar
fossie Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nå har man vel ikke krav på annet enn erstatning for faktisk inntruffet skade som følge av feil på produktet under normal bruk. Alt utenom dette måtte evt. være et tiltak fra butikken for å skaffe seg smørbilde kunder. "Tort og svie"-erstatninger er det dårlig med i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå