-swifty- Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg har bestilt meg ny maskin ( i deler ) fra databutikken.com så jeg bestilte en globalwin cpu vifte, er det noen som vet om det er med kjølepasta, eller må jeg kjøpe det også..?? edit: typisk blir altid en feil... -swifty- [ Denne Melding var redigert av: -swifty- på 2002-07-20 17:05 ] Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Så vidt jeg vet så følger det ikke med noe kjølepasta når du kjøper vifte til cpu'en, så du må nok kjøpe det vis du skal ha det. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 huff.. sku spurt om dette før, siden jeg bestilte kabinett fra 3dfxcool... jaja mer frakt.. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 følger med det, men arctic silver er bedre enn det som følger med.... Håper for din del at vifta di ikke bråker... Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 okey.. tror nok e bestiller artic silver likevel.. håper ikke vifta bråker jeg heller du.. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Er ikke Globalwin kjent for bråkete vifter... Min bråker ihvertfall som et uvær... Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 hehe, kan du samenligne med noe?? tog f.eks Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg er 99.9% sikker på at det følger med en "Thermal-pad" på alle kjølere(hvertfall sånne som er ferdig med ribbe og vifte, en slik som du har bestillt) Det fungerer slik at du fjerner en liten plastbit som sitter på Thermal-pad'en og så kan du sette kjøleren ned på CPU. Dette er ikke like bra som Arctic Silver men det er mye bedre enn ingen ting. Hvis du allikevel skulle få høy temperatur på CPU kan du jo alltids skifte til Arctic Silver3 etter en stund for å få ned tempen med 3 til 10 grader.. Lykke til!! Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 17:16, -swifty- skrev:hehe, kan du samenligne med noe?? tog f.eks Det nesten som jeg ikke hører det som står på denne hjemmesiden engang :sad: Vannvittig irriterende. Det som han over meg skriver er forøvrig helt korrekt.... Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 takk for bra svar :smile: da prøver jeg ut med den som er med først, så hvis det ikke blir bra bestiller jeg meg artic silver.. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Det blir kansje litt feil og spørre om dette her, men men.. jeg skulle gerne hatt noen tips til å bygge pc, det er første gangen nå! Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 I denne treaden kan du få noen tips. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=42810&forum=25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå