Mr.Hamburger Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg har et problem, jeg får nemlig ikke satt opp en nettverkstilkobling, fordi jeg får beskjed om at "min brukerkontotype ikke har tilgang til å opprette et hjemmenettverk eller et lite firmanettverk". Og det selv om jeg logger på administrator kontoen (eller en konto i brukergruppen: Nettverkskonfigurasjonsoperatører). Noen lure idéer om hva jeg kan gjøre? EDIT: whooops lurer på hvordan denne havnet i nettverk :/, men den har da litt med nettverk å gjøre . Men jeg tror da den passer best i Forum->Programvare->Windows, ønskes flyttet. EDIT2: Ok fikk løst problemet, men det var jammen mystisk! Jeg satte inn windows cden, og den vanlige menyen med "installer windows" og så videre. Jeg valgte Installer windows, og fikk opp et valg mellom å installere en fersk installasjon, eller oppgradere den jeg har. Jeg valgte oppgradering og kjørte gjennom, og nå virker det. Håper denne tråden i det minste kan være til hjelp for andre, da den ikke hjalp meg mye jaja.. Endret 8. juni 2005 av Mr.Hamburger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå