KlartD Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Lurer på hvilke program enn Macbruker til å lage web sider, prøvde meg på FrontPage, men det har jeg gitt opp. Sikler på en brukt PB 867Mhz, 640 ram BT,APX,40 gig HD. Er det noe? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 det er mange som bruker Dreamweaver Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Macromedia Dreamweaver eller Adobe GoLive! Vil du prøve før du evt kjøper det kan du laste ned en trial version hos www.macromedia.com Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Anbefaler Dreamweaver forran GoLive.. Beste programmet ever, selv om du må være litt upatriotisk da! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Flyttes fra mac-hardware til Mac programvare Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dreamweaver ville eg ikke anbefale på det oppsettet... Det kan lagge, har selv opplevd DW halte på 1 ghz 512mb ram. Dette skyldes at Macromedia er fryktelig treg med å få en skikkelig OS X versjon av DW. Men det gjelder alle deres produkter. Det er heller ikke sikkert du trenger kraften DW levere, skal du kun skrive mark- up og CSS er GoLive like bra. Men bruk GoLive CS2!! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg er litt mer "manuell", så jeg bruker Taco HTML Editor. Lenke til kommentar
EvilCat Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lurer på hvilke program enn Macbruker til å lage web sider, prøvde meg på FrontPage, men det har jeg gitt opp. Sikler på en brukt PB 867Mhz, 640 ram BT,APX,40 gig HD. Er det noe? Anbefaler Dreamweaver sterk fordi den er enkelt å bruke. Og har vært veldig fornøyd med Macromdia programmer. Veldig stabilt og praktisk Bruker Macromedia både på pc og mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå