Gå til innhold

Alle nerder på hardware.no har dobbeltmoral


LuciFear

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-05 01:48, SirHartge skrev:


Ikke noe spesielt.


 

hmm .. er d reklamen som snakker ??

 

Quote:


Hvorfor har du brukt det hele tiden da? Hvorfor bruke noe du hater? Jeg selv mener at data verdenen ikke hadde utviklet seg så bra uten ms.


 

Nei, huff da hadde vel alle brukt det forferdelig unix eller mac ;)

Bruker bsd, linux og windows. Er ikke så lett å aldri bruke windows når man liker å spill + at jeg "jobber" med det.

 

Quote:


Dette skjer ofte at det er høgere feilprosent på noen varer. Se på nokia.


 

Joa, men jeg tror ikke det er noen andre hd produsenter som har hatt en model med de samme "prosentene" (30 eller noe sånn)

Har ikke nokia heller :)

Da lurer jeg fortsatt på hvorfor du fortsatt sitter og gremmer deg bak en windows maskin.

 

Quote:


Det er ikke alt vi trenger å lære


 

Vel .. jeg har i alle fall lært ganske så mye annet når jeg driver med unix/linux..

 

Quote:


Dere også
:)


 

greit at man kjenner andre på seg selv, men dette er vel å dra d litt langt.

 

Ha en fin dag likevel

 

 

.øs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare kommentere det at noen sa, jeg vet ikke hvem, skumleste mest... at MS suger eller anklaget folk/(nerder) for å ha dobbeltmoral når de bruker windows og sier at windows suger.

 

1 - Greit at de sier at Windows suger, men prøv å gjøre så mye for IT som windows har gjort. Har du hørt om et operativsystem som støtter alle ulike sammensetninger av hardware, som Windows støtter... greit nok at mye av saken ligger på skulderne til driverutviklere, men Microsoft skal ha ære for å ha gjort data så enkelt og ukomplisert, når alle har gjort sin del av jobben. Min mening, Windows er for tiden det beste operativsystemet for den vanlige bruker, som vil ha frihet til valg. Finn det operativsystemet som støtter alle spill, programmer osv osv... -> Windows... Og ja, jeg mener fortsatt at mye av æren ligger på utviklerne av drivere og software...

 

2 - Ehm... glemte meg bort nå, jeg er så trøtt...

 

God natt...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 12:56, sjanten skrev:

trenger uttrykk stå i en ordbok da?
:roll:
hvis alle vet hva det betyr, hvorfor skal man da ha det med i ei bok som beskriver det? alle som på en eller annen måte kommer borti dette uttrykket vet hva det betyr, riktignok så vet ikke charlie typewriter hva det er.


 

Hvem/hva er "charlie typewriter"?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 17:34, LuciFear skrev:

Folk BØR ha en virkelig god grunn til å klage, ikke bare lire av seg noen fraser for å få litt oppmerksomhet


- fraser for oppmerksomhet er helt topp det da.

Er du mer seriøs enn som så du da? Kanskje du ikke passer helt inn i et diskusjonsforum da, - kanskje du er litt for seriøs?

 

Seriøs, - hva er det a', - de som ikke har humoristisk sans? - Jeg forstår ikke greia med "seriøs" jeg da ... Jeg vil vaffal ikke være seriøs, - hvem er d'a'? Kjell Magne??? :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...