kkamben Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Får denne feilmeldingen: "E:\ is not accessible. Incorrect function" når jeg prøver å åpne Cd-rom spilleren fra "min datamaskin". Vanlig compaq IDE (ikke brenner). Systemverktøy sier spilleren fungerer som den skal, SiSoftSandra sier det samme. Ikke noe feil med IDE kontrollere. E: deler buss med D: (DVD-brenner som virker utmerket) Googlet litt og har prøvd å avinstallere/reinstallere, oppdatere driver, slå av Norton auto-protect ved oppstart (mulig inkompatibiltet med InCD fra nero). NADA. Mulig spilleren har tatt kvelden? Kjører win2000pro SP4 på denne maskinen Noen som har forslag til løsning? Finnes det noe nytteprogram som kan teste hva som er feil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er cdromen tilkoblet riktig? Finner du den i BIOSen? Lenke til kommentar
kkamben Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Dette er bare en stasjonær "tilleggsmaskin" til multimedia o.l. Det er egentlig en compaq proliant 800 server, har ikke den ringeste ide om hvordan man kommer inn i bios. Har prøvd F1->F12 esc. Tror det trengs en diskett under oppstart.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette er bare en stasjonær "tilleggsmaskin" til multimedia o.l. Det er egentlig en compaq proliant 800 server, har ikke den ringeste ide om hvordan man kommer inn i bios. Har prøvd F1->F12 esc. Tror det trengs en diskett under oppstart.... Du kan sikkert finne en oppstartsdiskett på internett. Jeg ble tipset om at http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm har diskettene. (Jeg har ikke testet selv) Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 skjekke om den er koblet til, elr at der den er kobblet til ikke sitter skikkelig, elr utgangen er ødelagt, vis ikke, restart windows;) samme skjedde til meg, skjekket alt, så formaterte jeg, og BOOOM! virket;)VIRUS:@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå